پیام فارس

آخرين مطالب

دعوت شخصیت ها و نهادهای فارس از مردم برای حضور چشمگیر در راهپیمایی 22 بهمن سياسي

  بزرگنمايي:

فارس آنلاین - شیراز- شماری از شخصیت ها، نهادها، دستگاه ها و سازمان های استان فارس با صدور اطلاعیه هایی از عموم مردم برای حضور چشمگیر و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کردند.
به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، استاندار فارس در پیامی با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم فارس را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.
اسماعیل تبادار نوشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ ایران از بطن توده های مردم شکل گرفت و با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای برانداختن ظلم و حاکمیت عدالت و دین برپا شد.
در این پیام آمده است: خون های پاکی که تاکنون برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده است گواه پشتوانه مردمی و ایمانی این نهضت عظیم بوده است و امروز نیز در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، باید اذعان کرد بزرگ ترین حامیان انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران و مستضعفان جهان بوده اند.
استاندار فارس در این پیام افزوده است: اینجانب با تبریک این روزهای خجسته و سرور آفرین، از همه آحاد مردم شریف و بزرگوار استان فارس دعوت می کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی 22 بهمن که بیانگر وفاداری پایدار آنها به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به امام راحل(ره)، شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است، تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناکام بگذارند.
** امام جمعه شیراز: مردم با وحدت کلمه در راهپیمایی 22 بهمن حضور یابند
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز از مردم ایران اسلامی و استان فارس خواست بار دیگر همانند گذشته با انسجام، همدلی و وحدت کلمه در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور یابند و مدعیان دروغین و دشمنان قسم خورده ایران را به خاک ذلت نشانند.
آیت الله اسدالله ایمانی شنبه در پیامی خطاب به مردم بصیر و همیشه در صحنه فارس افزود: بار دیگر حماسه یوم الله 22 بهمن ماه و حضورمردم فرا رسید و شما امت قهرمان و شهید پرور و ولایتمندار فارس خود را برای حضوری عظیم در راهپیمایی تاریخی 22 بهمن آماده می کنید.
وی ادامه داد: اینک که 39 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و استقلال آن به رهبری خمینی کبیر(ره) می گذرد همچنان شاهد خنثی شدن توطئه های شوم نظام سلطه و استکبار جهانی هستیم و عزم جدی مردم رشید ما در پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی همچنان مشهود است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به اهالی سومین حرم اهل بیت(ع) گفت: قریب 15 هزار شهید گلگون کفن استان، نشان از عزت، شرف و ایستادگی شما مقابل کفر جهانی است، ایران اسلامی بر خود می بالد و تعصب ملی و مذهبی شما را در نگاهبانی از ولایت مطلقه فقیه و نصب العین قرار دادن فرامین فرماندهی کل قوا می ستاید.
آیت الله ایمانی خطاب به مردم فهیم استان فارس اظهارکرد: امروز دولت های به اصطلاح متمدن و مدعی دموکراسی جهان، به همراه برخی از سران مرتجع دول اسلامی با ابزار حقوق بشر آمده اند تا تروریست را در منطقه ترویج کنند و ایران اسلام ام القرآی جهان اسلام را هدف قرار دهند.
وی ادامه داد: پس همانند گذشته با انسجام و همدلی و وحدت کلمه بار دیگر به میدان عمل خواهیم آمد، می آییم و مدعیان دروغین و دشمنان قسم خورده ایران را به خاک ذلت می نشانیم، وعده ما روز یکشنبه 22 بهمن ماه 1396 در جای جای ایران اسلامی و استان فارس.
**حضور گسترده مردم در راهپیمایی، دشمنان را نومید می کند
آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ضرورت حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: مردم با حضور گسترده خود، دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار و دشمنان را مایوس کنند.
وی افزود: این امر مسلمی است که مردم 22 بهمن را یک روز مقدس و سرنوشت سازی می دانند.
وی ادامه داد: 22 بهمن ماه از مصادیق یوم الله است که مردم به عنوان شکرانه نعمت بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی هر ساله با آمدن به مراسم باشکوه راهپیمایی، حمایت خود از رهاوردهای انقلاب اسلامی را اعلام می کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی کاظم شاهچراغ(ع) به خصومت های همه ساله دشمنان، استکبار جهانی آمریکا و صهیونیستم علیه مردم ایران اشاره کرد و گفت: در شرایط حال وضعیت به نحوی است که این دشمنان آنچه در باطن داشتند ابراز می کنند و با همپیمانان خود درصدد هستند در عرصه جهانی وانمود کنند بین نظام جمهوری اسلامی و کارگزاران این نظام و مردم جدایی افتاده است.
دستغیب افزود: همجنین نفوذ به شیوه های مختلف را در خیال خود می پرورانند اما بازهم در 22 بهمن ماه شاهد خواهیم بود این آرزوها را به گور می برند که ببینند مردم آنچه برای خودشان و عزیزانشان، فداکاری و استقامت کردند را از یاد ببرند و گوش به کلام دشمن باشند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم امیدوارم راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوهتر از همه سال های دیگر برگزار شود و هم برای دوستان انقلاب اسلامی امید بیشتری ایجاد کند و هم دشمنان را بیش از گذشته مایوس کند.
** دفاع از انقلاب با حضور راهپیمایی 22 بهمن
حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز نیز در خطبه های نماز جمعه بیستم بهمن ماه جاری این شهر گفت: حضور همگانی در راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به یاوه سرایی آمریکایی ها، اسرائیل و اذناب آنها در منطقه امری لازم و ضروری است ، مشکلات اقتصادی و فرهنگی در کشور وجود دارد ولی اصل نظام اهمیت ویژه ای دارد و این انقلاب ارزان به دست نیامده و در دفاع از این انقلاب باید همه در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کنیم.
**مردم فارس در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در بیانیه ای اعلام کرد: دهه فجر و یوم الله 22 بهمن روز تبلور شکوه وایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است، در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار 2 هزار و 500 ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را در هم پیچید و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی هیبت و هیمنه پوشالی همه قدرت های مستکبر دنیا را به سخره گرفت، انقلابی که محدود به هیچ حد و مرز نژادی و جغرافیایی نماند و وجدان آگاه و بیدار همه مستضعفان و آزادگان را در جای جای عالم مخاطب پیام بلند خویش ساخت. بی تردید پیروزی این انقلاب الهی جز با قدرت ایمان ملت مسلمان ایران، پیروی آنان از رهبری های پیامبر گونه امام امت و وحدت کلمه توده ها و اقشار مختلف ملت میسر نبود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در این بیانیه از مردم ولایی استان فارس دعوت کرد همچون سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.
** نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران
سپاه فجر استان فارس نیز در بیانیه ای اعلام کرد: با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن ماه 1357 و با وجود توطئه ها، فتنه آفرینی ها، بحران‌سازی ها، دسیسه ها، نیرنگ ها، ترفندها و عملیاتی ساختن طرح‌ها و پروژه‌های براندازی جبهه دشمن و پیش‌بینی‌های متوهمان غربی و متحدان داخلی، جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشأن ایران با سربلندی در مصاف راهبردی و تاریخ‌ساز با نظام سلطه و استکبار، روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده اند و به کوری چشمان از حدقه درآمده دشمنان چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را درک خواهند کرد.
در این بیانیه آمده است: جبهه دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط خطیر کنونی کانون اصلی مقابله خود با نظام اسلامی و ملت ایران را در جنگ‌های ترکیبی با نمادهای دیپلماسی، جنگ اطلاعاتی - تبلیغاتی و رسانه ای، حمایت از نابسامانی ها و شورش های منطقه‌ای و محلی، جنگ اقتصادی، حملات سایبری و عملیات روانی برای ناکارآمد سازی و ناکارآمد نشان دادن نظام و زیر سوال بردن مبانی انقلاب اسلامی و جلوگیری از ظهور ثمرات جدید و استمرار و استقامت آن دنبال می‌کند و با دادن نشانه های غلط به مردم و مسئولان نظام درصدد ایجاد سد بی اعتمادی و بی اعتباری و شکاف بین آنها هستند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پاسداران وبسیجیان سپاه فجراستان فارس ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی که با ایثار و از خودگذشتگی خود پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند از آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه درصحنه وانقلابی استان فارس وشهرمقدس شیراز برای شرکت در این آیین الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایش وحدت و یگانگی ملت ایران است دعوت به عمل می‌آورد.
** پیام شورای شهر شیراز
شورای اسلامی شهر شیراز نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی، مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.
در این بیانیه آمده است: امروز انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی و با وجود دشمنی‌ها و کارشکنی‌های کشور‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، همچنان مسیر خود را با صلابت و اقتدار ادامه می‌دهد و سنگ‌اندازی آن‌ها تاثیری بر رشد و پیشرفت کشور ندارد.
شورای شهر شیراز در این بیانیه افزوده است: حضور آگاهانه‌ مردم ایران اسلامی در مناسبت‌های ارزشمند و تاریخی همچون راهپیمایی 22 بهمن، یکی‌ از زیباترین‌ جلوه‌های‌ مردمی انقلاب اسلامی است‌ و همین حضور پرشور و حماسه ساز باعث‌ شده‌ است‌ که‌ انقلاب‌ شکوهمند اسلامی همچنان‌ در مسیر بالندگی و سرافرازی حرکت نماید.
در ادامه این بیانیه می خوانیم: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز در نخستین سال از فعالیت خود و بر آمده از آرای لیست امید، باورمندانه به آینده انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن در کنار مردم شریف شیراز حضور خواهند یافت و همشهریان را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت می کند.
** خلق حماسه در جشن 40 سالگی پیروزی
جامعه روحانیت شیراز نیز در پیامی مردم این شهر را برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد و گفت: شما مردم قدرشناس و ولایتمدار با به صحنه آمدن در دی ماه امسال در مقابله و برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت و آسایش ایران اسلامی و سوءاستفاده‌کنندگان از اعتراضات به حق مردم بار دیگر به جهانیان ثابت کردید که همواره پاسدار خون شهیدان گلگون کفن، حافظ پرچم جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان ولی فقیه بوده و هستید.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینک خلق حماسه‌ای دیگر از شما در جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم انقلاب، جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه چشمان جهانیان و مستکبران را خیره خواهد کرد. ان شالله به مانند بهمن 57 و با رمز وحدت دست در دست هم در یکشنبه 22 بهمن 96 در جای جای استان و با اتحاد و همدلی و با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از مستکبران و طاغوتیان زمان و در رأس آنها دولت‌های سفاک آمریکا و اسرائیل جنایتکار و حکام وابسته خائن منطقه به اسلام و مسلمین را یک صدا فریاد خواهیم زد.
**حضور آگاهانه دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن
دانشگاه شیراز نیز در بیانیه ای اعلام کرد: بی تردید دانشگاهیان دانشگاه شیراز همگام با گروه‌های مختلف مردم ایران ، امسال نیز به مانند سال های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در برنامه های دهه مبارک فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، خواهند داشت.
**حضور اصحاب فرهنگ، ادب و هنر در راهپیمایی 22 بهمن
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز با بیان اینکه دهه فجر و ٢٢ بهمن فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با آرمان های امام راحل (ره) انقلاب، اتحاد و انسجام بیشتر آحاد مختلف جامعه و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، گفت: اصحاب فرهنگ، ادب و هنر با همراهی ملت ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی حضوری فعال و منسجم داشته و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.
غلامرضا یوسفی افزود: ایران اسلامی امروز در شرایط ویژه و حساسی قرار دارد بر این اساس حضور گسترده مردم و اصحاب فرهنگ، ادب و هنر در راهپیمایی ٢٢ بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای استکبار است و با درک شرایط حساس کنونی و حضور حماسی امسال بار دیگر به جهانیان به ویژه دشمنان نظام ثابت خواهند کرد که از آرمان های والای نظام و انقلاب دست نخواهند کشید.
**حضور بازاریان فارس در راهپیمایی 22 بهمن
‎اتاق اصناف مرکز استان فارس با صدور بیانیه ای از تمام کسبه و بازاریان شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران همگام با دیگر اصناف سراسر کشور خواست همراه با مردم همیشه در صحنه و همچون گذشته به صورت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.
راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در 76 نقطه استان فارس برگزار می شود.
تجمع 22 بهمن‌ ماه در شیراز راس ساعت 9:30 و از سه مسیر فرعی آغاز می‌شود که مسیر اول شامل میدان شهدا، خیابان کریم خان زند، میدان امام حسین (ع) و چهارراه 15 خرداد است، مسیر دوم میدان نمازی، خیابان کریم‌خان زند، زند غربی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه 15خرداد و مسیر سوم سه‌ راه احمدی، چهار‌راه پیروزی، خیابان لطفعلی‌خان زند و چهارراه 15خرداد خواهد بود.
راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از چهارراه 15 خرداد به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، پل باغ صفا، بلوار آزادی و میدان آزادی(فلکه گاز) برگزار می‌شود.
9254 /1876

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/15478/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

خانه‌های کلنگی تهران چند؟

انجام 85 مورد عملیات امداد و نجات در 8 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی

آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد

شرکت 3500 داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس

برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در فارس

نباید با بانوان در معابر برخورد شود

عملیات وعده صادق حق دفاع مشروع ایران بود

دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس

شگفتی تحلیلگران از نوع پاسخ و حمله ایران به رژیم اسراییل

نیرو‌های مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند

موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد

برادرکُشی با اسلحه شکاری!

بازگشت کاروان قرآنی اهل‌بیت (ع) خمینی شهر به کشور

عملیات «وعده صادق» نمایش بازدارندگی، اقتدار و آمادگی نظامی ما بود

پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا

کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد

راهپیمایی فارسی ها در حمایت از اقدام مقتدرانه نیرو‌های مسلح

پاسخ کوبنده و سریع ایران در صورت هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی

کوه‌‌های برفی اقلید در آخرین روزهای فروردین

میمند، میزبان جشنواره گل و گلاب

نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده

پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور

محدودیت‌های پروازی در شیراز پایان یافت

تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه

شلاگیم؛ ماجرای ضربه به پایگاه امنیتی رژیم اسرائیل

اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی

فعال کارگری: شیفت کار پنجشنبه کارگر باید «اضافه کاری» حساب شود

میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب

برادر کشی با شلیک گلوله

جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام 100 میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول

خدمات رسانی به 10هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی | عملیات امدادرسانی در 4 استان

عجیب‌ ترین قتل امسال توسط یک مادر و دختر رقم خورد!

خبر تهاجم به کشور از مرزهای خارجی تکذیب شد

کارشناس اقتصادی: سیاست ارز 28500 تومان برخلاف ارز 4200 هیچ آثار سوء پولی نداشته است

اوپک می‌تواند مانع 100 دلاری شدن قیمت نفت شود

کوچ بهاره عشایر فارس از قشلاق به ییلاق + فیلم

دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند

هشدار فعالیت سامانه بارشی تا دوشنبه

108 نفر جذب تامین اجتماعی می‌شوند

پاریس خواستار خویشتن‌داری کشور‌ها در غرب آسیا شد

وضعیت تاسیسات هسته‌ ای اصفهان بعد از حادثه امروز

واکنش فرمانده کل ارتش به انفجار در اصفهان

ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟

آماری از تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب میمند

کوچ بهاره عشایر از قشلاق به ییلاق + فیلم

پیش بینی هواشناسی کشور 31 فروردین 1403 / خیزش گرد و خاک در این استان ها

واقعیت‌هایی ورای روایت‌ها

تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

روال عادی پرواز‌های فرودگاه شهید دستغیب شیراز