معاون ارتباطات مردمی مرکز سامد استانداری فارس:
سال گذشته 35 هزار تماس با سامانه 111 فارس برقرار شده است
اجتماعي
بزرگنمايي:
فارس آنلاین - معاون ارتباطات مردمی مرکز سامد(سامانه ارتباط مردم و دولت) استانداری فارس گفت: سال گذشته بیش از 35 هزار و 58 نفر طی تماس با سامانه 111 (سامانه ارتباط دولت و مردم) درخواست و شکایت خود را اعلام کردهاند.
به گزارش ایسنا منطقه فارس، علیرضا سامری شنبه 22 اردیبهشت در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه هفت هزار و 830 مورد از این میزان تماس ثبت و پیگیری و یکهزار و 190 مورد با مشاوره حلوفصل شده است، افزود: 6 هزار و 640 مورد از تماسها به دستگاههای اجرایی ارجاع داده شده و مابقی مربوط به نهادهای عمومی خارج از دستگاههای اجرایی بوده است.
معاون ارتباطات مردمی مرکز سامد(سامانه ارتباط مردم و دولت) استانداری فارس با بیان اینکه آسیبشناسی از دستگاههایی که بیشترین تعداد شکایت و تخلف را داشتهاند هر هفته ارائه میشود، خاطرنشان کرد: سال گذشته 59 مدیر و فرماندار با حضور در سامانه 111 پاسخگوی مستقیم تعدادی از مراجعین بودند.
معاون ارتباطات مردمی مرکز سامد(سامانه ارتباط مردم و دولت) استانداری فارس با بیان اینکه علاوه بر حضور مدیران در سامانه، نهاد ریاستجمهوری نیز تاکید به برگزاری جلسه ملاقات مردمی مدیران دارد، خاطرنشان کرد: اطلاعات هرگونه تماس و درخواست در سامانه 111 ارتباط مردمی در نهاد ریاستجمهوری نیز ثبت میشود.
به گفته سامری، سامانه 111 یک رابطه یک طرفه است و امکان برقراری تماس با مخاطبین ندارد و در مواقع ضروری از طریق دفتر بازرسی تماس برقرار خواهد شد.
سامری خاطرنشان کرد: سال گذشته بیشترین تماسها و شکایات مطروحه در تماس با سامد مربوطه به شهرداری شیراز، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، اقتصاد و دارایی، تامین اجتماعی، بهزیستی، راه و شهرسازی، صندوق کارآفرینی امید، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن بوده است.
معاون اجرایی ادارهکل دفتر بازرسی استانداری فارس نیز با اشاره به چرایی بیشترین ثبت تخلفها در شهرداری شیراز، خاطرنشان کرد: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی با تنوع خدمات بوده و نزدیک به 12 هزار نیرو در آن مشغول بهکار هستند.
رجایی ادامه داد: بعضی از افرادی که به سامانه 111 مراجعه و درخواست ثبت تخلف شهرداری را مطرح میکنند، آگاهی لازم از قوانین را ندارند و با ارائهی مشاوره، درخواست خود را منتفی میکنند.
وی با بیان اینکه بخشی از درخواستهای شکایت مطرح شده قابل رسیدگی است، تاکید کرد که دفتر بازرسی استانداری به واسطهی نقش حکمیتی اقدام به برگزاری جلسه بین شاکی و متشاکی را کرده و موضوع را رسیدگی میکند.
رجایی با بیان اینکه بعضی از شکایات که جنبه تضییع حقوق عمومی و بیتالمال را دارد به دستگاه قضایی ارجاع میشود، ابراز امیدواری کرد که امسال رضایت شهروندان را بیش از پیش شاهد باشیم.
انتهای پیام
-
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷:۴۳
-
۷۷ بازديد
-
-
پیام فارس
لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/25309/