پیام فارس

آخرين مطالب

مقامات کشوری و لشکری انتصاب آیت الله دژکام را تبریک گفتند اجتماعي

  بزرگنمايي:

فارس آنلاین - شیراز- تعدادی از مقامات کشوری و لشکری از جمله رئیس دفتر رئیس جمهوری، رئیس دفتر رئیس قوه مقننه، وزیر اطلاعات و رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه انتصاب آیت الله لطف الله دژکام از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را تبریک گفتند.
به گزارش ایرنا، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان فارس آمده است: انتصاب شایسته جنابعالی به نمایندگی ولی فقیه در استان شهیدپرور فارس و امامت جمعه شیراز، از سوی رهبر معظم انقلاب را در آغازین ایام ماه نزول برکات الهی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
در ادامه این پیام بیان شده است: خداوند سبحان را شاکرم که با حضور پربرکتتان در آن جایگاه رفیع معنوی و وحدت بخش که مزیّن به علم و تقوا و آراسته به روحیه مردمی و خدمتگزاری در موضوعات فرهنگی و اجتماعی می باشید موجب ارتقای روح سراسر امید در کالبد اقشار مختلف آن استان ولایتمدار شوید.
وزیر اطلاعات در این پیام با نکوداشت یاد و خاطره مجاهدت ها و تلاش های ارزشمند و ماندگار مرحوم آیت الله ایمانی، توفیقات آیت الله دژکام را در سنگر دشمن شکن نماز جمعه از درگاه باری تعالی آرزو کرد.
رییس دفتر رئیس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری نیز در پیامی خطاب به آیت الله دژکام گفت: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه برکت و ضیافت الهی، انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.
محمود واعظی افزود: به یقین با حسن تدبیر و حضور موثر جنابعالی در این جایگاه مهم اجتماعی، بیش از پیش شاهد وفاق ملی، تعمیق ارزشها و آرمانهای نظام اسلامی و انجام فعالیت های ارزنده فرهنگی و اجتماعی در آن استان بزرگ خواهیم بود.همچنین با پاسداشت یاد و نام حضرت آیت الله ایمانی، از تلاش های صادقانه و عالمانه آن فقید در این سنگر معنوی، تقدیر می کنم.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در پیامی خطاب به آیت الله دژکام بیان کرد: انتصاب حضرتعالی که از چهره‌های درخشان و شخصیت‌های انقلابی و مزین به علم و اخلاق و آراسته به روحیه مردمی و عزم خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌روید، به سمت نماینده ولی فقیه در استان فارس و امامت جمعه شیراز توسط مقام عظمای ولایت و رهبری را تبریک و تهنیت عرض می‌ کنم.
در این پیام آمده است: بی شک حضور و نقش آفرینی های سترگ آن عالم وارسته و انقلابی در استان بزرگ فارس که پایگاه برجسته فرهنگی و ادبی کشور و مفتخر به بهره مندی از نگین درخشان حرم احمدبن موسی (ع) است، نویدبخش ادامه درخشش، موفقیت و سربلندی مردمان این دیار در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر و برافراشته نگه داشتن پرچم ایمان و بصیرت دینی و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و روحیه جهادی و انقلابی گری در جای‌جای آن استان شهید پرور و ولایتمدار خواهد بود.
محمدجعفری رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی انتصاب آیت الله دژکام به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را تبریک گفت و خطاب به آیت الله دژکام بیان کرد: استان بزرگ فارس به دلیل دارا بودن مردمی متدین و متعهد به انقلاب ،نظام و رهبری و در برداشتن حرم مطهر شاهچراغ از نقاط مهم کشور می‌باشد که تاکنون در همه ادوار مختلف انقلاب سهم فراوانی در حفظ ارزشهای نظام داشته ‌اند.
وی در ادامه این پیام گفت: بدون شک حضور حضرتعالی در این مسئولیت خطیر باعث دلگرمی دلسوزان و همراهان انقلاب و پیگری مشکلات مردم خواهد بود؛ توفیق و دوام خدمت جنابعالی در انجام مسئولیت ارزشمند و پراهمیت را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.
آیت الله اسدالله ایمانی که از اواخر بهمن 87 نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز را برعهده داشت، شامگاه دوشنبه 17 اردیبهشت 97 به دلیل بیماری در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه با صدور حکمی حجت الاسلام آقای حاج شیخ لطف الله دژکام را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب کردند.
امامت جمعه شهرستان جهرم، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه استان فارس، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، استاد سطوح عالی حوزه علمیه و موسس بنیاد پژوهشی - فرهنگی پیمان غدیر در سوابق آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز مشاهده می شود.
آیت الله دژکام چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه جاری در پایان مسئولیت 18 ساله امامت جمعه شهر جهرم در آیین خداحافظی با مردم این شهرستان شرکت کرد.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/26696/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز

توانمندی نظامی ایران را در عملیات وعده صادق باور کرد

ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود

گره‌گشایی 16 بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس

پرسپولیس بانکی شد، استقلال نفتی!

سیلی در استان فارس رخ نداده است

واگذاری پرسپولیس به 4 بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس

از سرگیری پروازهای قطر به ایران

تصمیم غیرمنتطره گروسی برای سفر به تهرن

حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده ای جنایی

نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی

آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک

توضیحات منبع آگاه فارس درباره شایعات خبر مرگ یک دختر در وزرا

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران امروز در اوج است

خریداران احتمالی استقلال و پرسپولیس

بارش باران سبب طغیان رودهای فصلی و سیلاب در شهرهای جنوبی فارس شد

اوقات شرعی فردا بیست و نهم فروردین در شیراز

حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است

تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی

مالکان جدید استقلال و پرسپولیس مشخص شدند

واگذاری پرسپولیس به 4 بانک، استقلال به یک هلدینگ

فارس به استقبال یادروز سعدی می‌رود

تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید

اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای

اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد

بارش 46 میلیمتری باران در لارستان

آتش سوزی سوله 2 هزار متری در شیراز مهار شد

حادثه تلخی که برای 3 کارگر ایرانی افتاد

عمارت کلاه فرنگی آباده در چند قدمی بازگشایی

برنامه‌های هفته بزرگداشت سعدی در شیراز اعلام شد

رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، 28 فروردین

اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز

تغییر چهره این بازیگر معروف کره‌ای در 52 سالگی/ عکس

ظرفیت شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف معرفی شود

مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز

دستگاه‌های امدادی لامرد برای مقابله با سیلاب در آماده‌باش هستند

آزادی 140 زندانی محکوم مالی در فارس

بارش باران بهاری جان تازه‌ای به رودخانه خشک لار داد

اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد

فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود

هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه

حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز

تصادف و آتش‌سوزی خودرو با 4 فوتی و 2 مجروح در جهرم

انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات

تصویب لایحه تخفیف عوارض 32 درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی

رونمایی از اوّلین مُهر رئیس اتاق تجارت کرمان

برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد

جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور