استقرار میز خدمت در توزیع برق شیراز
اقتصادي
بزرگنمايي:
پیام فارس - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که با استقرار میز خدمت در ادارههای تابعه این شرکت، زمینه تسهیل در روند خدمت رسانی و انجام امور مراجعان و ایجاد نظام اداری پاسخگو فراهم شده است.
به گزارش ایسنا منطقه فارس به نقل از روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز، سید باقر احمدی گفت: با هدف اجرای الزامات میز خدمت با دستور مدیرعامل، کارگروه ویژه میز خدمت تشکیل شد و در این کارگروه موضوعات مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
احمدی با بیان اینکه هم اینک بخش مهمی از خدمات شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با استفاده از زیرساخت اینترنتی به طور غیر حضوری قابل ارائه است، گفت: با طراحی بخشی با عنوان میز خدمت در وب سایت شرکت توزیع برق شیراز. نوع خدمات قابل ارائه به شکل غیرحضوری مشخص شده است .
او گفت: این خدمات همچنان و به طور پیوسته بر روی سایت شرکت توزیع نیروی برق شیراز ارتقاء داده شده و در صورت امکان خدمات جدید متناسب با نیاز مشترکین به آن اضافه می شود. به عنوان نمونه بروشورهای راهنمای ارائه تمامی خدمات این شرکت، بسترهای ارائه خدمات (حضوری، تلفنی، دفاتر پیشخوان و اینترنتی) و تمامی اطلاعاتی که مشترکان احتیاج دارند، در این قسمت بارگذاری شده است .
احمدی با بیان اینکه ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان دولت توسط شرکت توزیع نیروی برق شیراز عملیاتی شده است و هم اینک بیش از 400 مرکز دفتر پیشخوان در حوزه فعالیتهای این شرکت قرار دارد، گفت: هم اینک در دفاتر پیشخوان به شکل مستمر پایشهای نظارتی و مدیریتی بر عملکرد این دفاتر انجام میشود .
او با اشاره به برگزاری دورههای آموزشی نظیر ارتباطات موثر، پاسخگویی به مراجعین، تکریم ارباب رجوع و .. توسط توزیع نیروی برق شیراز با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده و همچنین نوسازی و تغییر چیدمان ادارات متناسب با الزامات ابلاغی میز خدمت (نظیر اطلاع رسانی، در دسترس بودن واحدهای ارایه دهنده خدمات، شفاف بودن روند ارایه خدمات و ...) گفت: ارزیابیها نشان دهنده مطلوبیت سطح رضایتمندی مردم از روند ارائه خدمات است .
مدیر روابط عمومی توزیع نیروی برق شیراز گفت: علاوه بر اقدامات اعلامی و اطلاع رسانی در خصوص شفافیت فرآیند ارائه خدمات و همچنین درج شماره های تماس مدیران در وب سایت شرکت، معاونان و مدیران این شرکت با حضور در مساجد، نمایشگاهها و جمع مردم، زمینه ارائه خدمات به مشترکین و پاسخگویی به مردم را فراهم کردهاند .
احمدی با اشاره به حضور مدیران این شرکت در یکی از مساجد شهرک بهاران و مهدی آباد شیراز، گفت: همزمان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز (در شهرک بهاران) و فرماندار این شهرستان در مسجد ابوالفضل مهدی آباد، مدیران و کارشناسان توزیع نیروی برق شیراز نیز با هدف ارائه پاسخ به سئوالات شهروندان و رفع موانع و مشکلات احتمالی، حضور داشتند و پاسخگوی شهروندان محترم بودند .
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه حضور مدیران این شرکت در مساجد و مجامع عمومی با هدف پاسخگویی به مردم تداوم خواهد داشت؛ گفت: تلاش شده است که زمان و مکان حضور مسئولان برق شیراز به موقع اطلاع رسانی شود و مضاف بر حضور مدیران در میان مردم، مدیر عامل نیز هر هفته روزهای پنج شنبه در دفتر کار خود پاسخگوی شهروندان است.
انتهای پیام
-
شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵:۴۱
-
۱۱۸ بازديد
-
-
پیام فارس
لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/58631/