پیام فارس

آخرين مطالب

جذب 100 درصد اعتبارات استانی توسط علوم پزشکی شیراز/ قدردانی پارسایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز علمي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - نشست مشورتی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی برگزار و در آن اعلام شد که 100 درصد اعتبارات استانی در پروژه‌های عمرانی این دانشگاه جذب شده است.
  نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در نشست مشوتی اعضای هئیت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آنچه مدیریت صحیح و کاهش هزینه‌ها با حفظ کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده سلامت عنوان می‌شد، قدردانی کرد.
دکتر بهرام پارسایی حضور دکتر بهادر در راس دانشگاه علوم پزشکی را یک نقطه قوت دانست که به کارکنان و مدیران بخش‌های مختلف انگیزه، اقتدار و اعتماد به نفس برای پیشبرد برنامه‌‎ها داده است .
او مدیریت صحیح هزینه ‌ ها در کنار حفظ کیفیت و کمیت خدمات را گامی به سوی منفعت مردم عنوان و اضافه کرد: با توجه به تحریم ‌ ها، حفظ وضعیت موجود، اوج توانمندی و مدیریت تیم دانشگاه علوم پزشکی شیراز را نشان می‌دهد.
پارسایی ادامه داد: مسایل پیشنهادی از سوی اعضای هیئت ریسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تامین اعتبار و تجهیزات مصرفی و پزشکی به سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت ارایه خواهد شد تا در بودجه سال آینده مد نظر قرار گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست خدمت به مردم و ارتقاء سطح علمی دست اندرکاران سلامت استان را مورد تاکید قرار داد و موفقیت دانشگاه در یک سال گذشته را مرهون همدلی و همراهی معاونان، مدیران و کارکنان عنوان کرد .
دکتر علی بهادر بر تداوم فعالیت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و ارتقاء و تداوم آموزش‌ها در این دانشگاه تاکید کرد.
مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز توضیحاتی در خصوص تفویض اختیارات، جلوگیری از راه‌اندازی فعالیت‌ها و واحدهای غیر ضروری و بدون چارت تشکیلاتی، اهداف و وضعیت کنونی دانشگاه، سطح علمی اساتید و دانشجویان، افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات و کاهش هزینه ‌ ها توضیحاتی ارایه داد .
دکتر سید منصور کشفی، با بیان اینکه در این دانشگاه نگاه ویژه ‌ ای به آموزش و پژوهش وجود دارد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مسیر درست و صحیح در راستای پیشبرد اهداف و ارتقای سطح علمی و سلامت مردم راه خود را ادامه می‌دهد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با بیان اینکه حدود 100 درصد حجم اعتبارات اختصاص یافته از سوی استانداری فارس برای توسعه پروژه‌های سلامت، جذب شده است، از اجرای 300 پروژه بهداشتی در استان خبر داد.
دکتر مهرداد شریفی گفت: از 300 پروژه بهداشتی، 160 پروژه افتتاح شده و امیدواریم تا پایان امسال 60 پروژه دیگر به چرخه سلامت استان اضافه شود.
شریفی با بیان اینکه 30 هزار نفر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز شاغل هستند، گفت: پرداخت‌های مربوط به 12 هزار و 700 نفر از درآمد اختصاصی و حدود 20 هزار نفر از سوی دولت تامین می‌شود.
معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز شاه کلید برون رفت این دانشگاه از چالش‌های موجود را افزایش سهم بودجه‌ای سال 98 عنوان کرد .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: علی‌رغم مسائل مالی و اقتصادی، علوم پزشکی شیراز در حوزه درمان دانشگاه برتر کشور در زمینه مدیریت منابع و مصارف بوده است.
دکتر عبدالخالق کشاورزی با معرفی بیمارستان ‌ های نمازی و شهید دکتر فقیهی، به عنوان بیمارستان ‌ های برتر کشور، افزود: علاوه بر این 10 بیمارستان در استان فارس نیز به عنوان بیمارستان ‌ های نمونه کشوری در مدیریت منابع و مصارف معرفی شده است.
او خاطرنشان کرد که در 6 ماه اول امسال، دانشگاه علوم پزشکی شیراز هزینه مصرفی بیمارستان‌ها را به میزان 35 میلیارد ریال کاهش داده است.
کشاورزی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با وجود تورم، افزایش قیمت و افزایش تعرفه‌ها، با انجام 58 هزار عمل جراحی، هیچ تغییری در ارایه خدمات به مراجعان نداشته است .
معاون درمان دانشگاه با بیان اقدامات انجام شده در امر صرفه جویی و ایجاد زیرساخت ‌ های IT ، گفت: بخشی از این اقدامات نظیر بحث منطقی لوازم مصرفی پزشکی، تجویز منطقی آنتی بیوتیک ‌ ها و مصرف تجهیزات پزشکی، از سوی معاون درمان وزارت بهداشت به کل کشور ابلاغ شده است .
کشاورزی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گایدلاین ‌ هایی را عملیاتی کند که با امضای معاونان وزیر به دیگر دانشگاه‌های کشور ابلاغ شده است، معرفی این دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر در کمیسیون تعزیرات حکومتی و برخورد با تخلفات را نقاط قوت این دانشگاه در عرصه خدمات درمانی برشمرد و اضافه کرد: بیشترین آمار توزیع متخصصان در کشور، به این دانشگاه اختصاص دارد.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی دانشجویان، فضای موجود، خوابگاه‌ها، تغذیه، تسهیلات رفاهی و ورزشی، نقل و انتقالات دانشجویان افزود: انجام تمام اقدامات مربوط به دانشجویان، براساس ضوابط و مقررات قانونی انجام می‌شود.
دکتر کوروش عزیزی به برخی از موفقیت ‌ ها و کسب رتبه‌های مختلف معاونت دانشجویی و فرهنگی مانند درخشش و حضور پررنگ در جشنواره سیمرغ در هر سه رده، کارکنان، اساتید و دانشجویان و نیز موفقیت در مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت، اشاره کرد .
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: 180 پروژه عمرانی در یک سال گذشته در استان فارس به بهره برداری رسیده یا تا پایان سال به بهره برداری می رسد .
دکتر عبدالرسوم همتی افزود: به یاری طرح تحول نظام سلامت و با اقدامات حمایتی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، توجه ویژه ‌ ای به توسعه ارایه خدمات در مناطق محروم به ویژه حاشیه شهر شیراز در دانشگاه وجود دارد .
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با معرفی شیراز به عنوان قطب پزشکی در زمینه های مختلف مانند پیوند و چشم گفت: با توجه به شرایط موجود و تحریم ‌ ها، هیچ عملی حتی در بیمارستان ‌ های خصوصی به دلیل کمبود دارویی لغو نشده است .
دکتر محمدجواد خشنود از پایش منظم وضعیت تامین و توزیع دارو، به عنوان خدمتی برای ارتقای امنیت دارویی در فارس یاد کرد.
معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: حوزه بین ‌ الملل دانشگاه امسال چهارمین سال فراخوان جذب دانشجوی خارجی را داشته است.
دکتر نصرالله عرفانی خاطرنشان کرد: از مجموع 2 هزار داوطلب تحصیل در رشته دکترای عمومی، 50 دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف پذیرش شده است.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/65913/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

جولان گرانی در کالاهای اساسی؛ حبوبات 30 درصد گران شد

افزایش نرخ سود بین بانکی در هفته پایانی فروردین ماه

روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه

جهان معاصر بیش‌ از همیشه به سعدی و اندیشه‌های عرفانی و اخلاقی او نیاز دارد

اجرای ضوابط مناسب سازی مستلزم همکاری همه دستگاه ها

بزرگداشت سعدی شیراز برگزار شد

نیاز جهان معاصر به شیخ اجل+ فیلم

تصویری دیده نشده از آرامگاه سعدی در اوایل دوره پهلوی

واحد‌های مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود

از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس

محکومیت یک هزار میلیاردی یک کارخانه قند در فارس

قطع گاز برخی مشترکان در آباده

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

ایران و اسرائیل در منطقه خاکستری

واکنش نماینده مجلس به ادعای دولت درباره قیمت دلار 100 هزار تومانی

شروع یک انقلاب در درمان طاسی سر

امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر در 9 استان کشور / امدادرسانی در 4 استان ادامه دارد

عکس/ حضور رهبر انقلاب در سعدیه شیراز

ساخت دو تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید استوار

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

سرمقاله سیاست روز/ ناگزیرهای غرب

دردسرهای بزرگ اصولگرایان

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

تکذیب افزایش مجدد دستمزد کارگران

وعده مقام وزارت نیرو برای رفع مشکلات فنی انتقال برق ایران، آذربایجان و روسیه

ببینید | تصاویر رویایی خلیج فارس از زاویه اتاقک شیشه‌ای ایستگاه فضایی بین‌المللی

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در فارس

پاسخگویی مدیران شهری شیراز در سامانه ارتباطات مردمی 137

آیین گرامیداشت روز جهانی سعدی در شیراز برگزار شد

از نبرد دریایی ایران با آمریکا چه می‌دانید؟

واگذاری «تیم استقلال» به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قانونی است؟

هشدار فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه

تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر 15 ساله

حفاظت از تخت جمشید با تعیین تکلیف اسناد عرصه و حریم

اولین همایش ملی اسب اصیل دره شوری -زرقان فارس

پیام استاندار فارس در تبریک روز بزرگداشت سعدی

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس

جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

جایگاه و شان ایثارگران معزز در این نظام بسیار بالا و ویژه است

دیدار دکتر رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

پاسخگویی سلمانی به جامعه ایثارگری در میز خدمت نماز جمعه تبریز

با تمام توان پیگیر حل مشکلات جامعه ایثارگری استان هستیم

ریچارد‌ هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد

طلای جهانی از رکورد فاصله می‌گیرد؟

کارواش خانگی مدل Gunjet

بارش پراکنده باران در برخی از مناطق کشور

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز شنبه اول اردیبهشت+ جدول فیلم و قیمت بلیت

استحکام‌بخشی و رسیدگی به آرامگاه سعدی اعتبار می‌خواهد

گنجینه‌های ارزشمند ادب پارسی برای نسل جوان تبیین شود

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز شنبه یکم اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت