پیام فارس

آخرين مطالب

سردار نقدی در جمع دانشجویان شیراز:

جایگاه انقلاب اسلامی با رانت اقتصادی و فساد قابل ارزیابی نیست سياسي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برخی افراد انقلاب ما را با فساد و رانت‌های اقتصادی ارزیابی می‌کنند، اظهار کرد: جایگاه انقلاب ما قابل مقایسه با این شاخص‌ها نیست .
به گزارش ایسنا منطقه فارس، سردار محمدرضا نقدی ظهر چهارشنبه 30 آبان در جمع دانشجویان شیراز اظهار کرد: حقیقت انقلاب اسلامی حادثه‌ای است که با لذت‌های دنیا قابل قیاس نیست .
وی با بیان اینکه جز در نهضت‌های انبیاء حوادثی که مسیر تاریخ را تغییر داده باشد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از جنس این نهضت‌هاست و توانست تمام مناسبات داخلی و حتی خارجی را زیر و رو کند .
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب ما در دنیایی شکل گرفت که دو ابرقدرت بر دنیا حکومت می‌کردند، بیان کرد: این دو ابرقدرت هرچه اراده می‌کردند و تصمیم می‌گرفتند آن تصمیم را اجرا می‌کردند .
نقدی با بیان اینکه هریک از این دو ابرقدرت مناطق بسیار گسترده‌ای از دنیا را تحت سیطره‌ی خود داشتند، عنوان کرد: تمام جهان زیر سایه‌ی آنها بود بود و کسی جرات نفس کشیدن نداشت و حتی سران کشورها از پس این ابرقدرت‌های شیطانی برنمی‌آمدند .
وی با اشاره به اینکه این ابرقدرت‌ها اراده‌ی خود را بر ملت‌ها تحمیل می‌کردند، اظهار کرد: امروز اثری از شوروی نیست و جایگاه امریکا نیز در جهان به واسطه‌ی انقلاب اسلامی ایران اقتدار پیشین را ندارد .
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه روابط دنیا عوض شده است، گفت: دیگر آن ابرقدرت‌ها نمی‌توانند مسیرهای سیاسی، سرنوشت جنگ و جدال‌ها و غیره را تعیین کنند این در حالی است که در زمان شکل‌گیری انقلاب تمام این مسیرها را ابرقدرت‌ها تعیین می‌کردند .
نقدی به حضور آمریکا در کشور عراق و هزینه کردن میلیاردها دلار برای جنگ اشاره کرد و افزود: آمریکا پس از مدت کوتاهی به هدف نرسید و شکست خورد و عقب نشست .
وی همچنین به جنگ و خونریزی در کشور یمن اشاره و با بیان اینکه چهل سال است استکبار در تلاش است که انقلاب اسلامی ایران را از بین ببرد و موفق نشده است، خاطرنشان کرد: این واقعیت است که انقلاب ما بر مسیر جریان بشریت و اداره و نظم جهان تاثیرگذار بوده است .
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اداره و نظم جهان تحت تاثیر انقلاب ما روندی یافته که قدرت و اراده‌ی ملت‌ها تصمیم‌گیرنده است، عنوان کرد: تمام سلاح‌های علیه ایران شکست خورده و کودتا، ترور، جنگ، تهاجم فرهنگی و حتی تهاجم اقتصادی در این چهل سال موثر نبوده است .
نقدی تصریح کرد: خروجی چهل سال تهاجم فرهنگی غرب این بود که در بدترین شرایط اقتصادی مردم، بیش از دو میلیون جوان در نهضت جهانی اربعین حسینی شرکت کردند .
وی با بیان اینکه ایجاد شبکه‌های رادیویی و ماهواره‌ای با هزینه‌های گزاف برای ترویج فساد و تولید و توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی با قیمت بسیار کمتر از قیمت‌های جهانی و غیره برای این است که استکبار جهانی توان مقابله نظامی با انقلاب ما را ندارد، تاکید کرد: خروجی انواع تهاجم فرهنگی علیه جوانان ما صف‌های طولانی از نسل سوم انقلاب است که برای رفتن به جبهه مقاومت روزشماری می‌کنند .
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان اشاره و بیان کرد: آنها فکر می‌کردند طی 6 ماه تحریم ایران از هم می‌پاشد و اکنون 8 سال و 6 ماه از آن توطئه می‌گذرد و زندگی مردم در جریان است و ترافیک شدید به دلیل مسافرت مردم در جاده‌ها مشاهده می‌شود .
نقدی با بیان اینکه در آستانه‌ی چهل سالگی انقلاب حتی در حد یک جمله از آرمان‌های امام و انقلاب عقب‌نشینی نکردیم، عنوان کرد: این در حالی است که بسیاری از انقلاب‌ها در جهان با وجود اینکه حامی داشتند اما به یک دهه هم نرسیدند .
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با تمام مواضع خود به چهل سالگی رسیده و اتفاق بی‌نظیری در دنیا برای ما رخ داده و نوید بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم .
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حکومت علی (ع) براندازنده‌ی فساد بود، افزود: مفسدان باید شرمنده باشند زیرا انقلاب ما اینها را کریه می‌داند .
نقدی با بیان اینکه وقتی انقلاب اسلامی ما ارزیابی می‌شود باید آرمان‌های آن از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد، تصریح کرد: در دوران پیش از انقلاب نه تنها مردم که حتی شاه کشور نیز حق رای نداشت اما انقلاب اسلامی مردم‌سالاری را در جامعه در عمل پیاده کرد .
وی برخی کاستی‌ها و مشکلات کشور را به سبب انتخاب اشتباه ما در زمان رای دادن دانست و گفت: در انتخابات اخیر مجلس افرادی انتخاب شدند که کمترین تخصصی در زمینه‌ی اقتصادی نداشتند حال آنکه ریشه‌ی مشکلات اقتصادی کشور از درون است .
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارهادتاکید کردند که به مذاکرات خوش‌بین نیستن زیرا آمریکا بر عهد خود استوار نیست، خاطرنشان کرد: در انتخابات به کسی رای دادیم که تنها راهکار برون‌رفت کشور از مشکلات را مذاکره با آمریکا می‌دانست‌ .
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/66301/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

تاثیر اختلال در دستگاه گوارش روی ریزش مو

درمان قارچ ناخن و میخچه پا در طب سنتی

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)

راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

قدمت 150 ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

آغاز رقابت بیش از 36 هزار نفر در فارس در رشته تجربی

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

اگر بعد از خوردن بستنی سرفه می‌کنید ممکن است به این بیماری دچار باشید

چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟

عفونت‌های مختلفی که ممکن است در بدن ایجاد شود

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / 2 تروریست به هلاکت رسید

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز

جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است

بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم

اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید