پیام فارس

آخرين مطالب

فراخوان نهادهای فارس برای شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن اجتماعي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - شیراز- با نزدیک شدن به آغاز پنجمین دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، نهادهای مختلف و مسئولان استان فارس با صدور اطلاعیه و بیانیه های جداگانه مردم را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، سالروز تولد انقلاب فراخواندند.
به گزارش ایرنا جامعه روحانیت شیراز در بیانیه ای که پنجشنبه و در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر کرد، اظهار داشت: دهه فجر، آیینه ارزش های مقدس اسلام و همچنین روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در صفحه زرین تاریخ ملت عظیم ایران و روز تبلور اراده الهی بر حاکمیت صالحان و مستضعفان بر زمین و تجلی پیروزی حق بر باطل است.
این پیام افزوده است: اینک در چهلمین بهار انقلاب اسلامی، عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است، در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم‌الله 22 بهمن، تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب اسلامی است.
در ادامه این پیام آمده است: از عموم مردم ولایتمدار استان فارس دعوت می‌نماید با حضور با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن، بار دیگر پیام انسجام، وحدت و همدلی خود را به گوش جهانیان و به ویژه بدخواهان نظام اسلامی برسانند.
** 22 بهمن، آوردگاه اتحاد ملت ایران است
مجمع مشورتی توسعه استان فارس نیز در پیامی که امروز (هجدهم بهمن) منتشر کرد، عنوان کرده است: 22 بهمن یاد آور حماسه آفرینی ها، رشادت‌ها و جانفشانی های مردان و زنانی است که با عشق به انقلاب و معمار کبیر آن دل در گرو سربلندی وطنشان بسته بودند.
در این پیام بیان شده است: مردم در 22 بهمن تلاش کردند تا با رهایی از جور و ستم حاکمان زمانه، ایرانی بسازند شایسته ایران سربلند و این روز سالروز تولد مفاهیم پُر معنایی نظیر استقلال و آزادی در سرزمینی است که انقلاب خود را با نثار خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره وار مردم رنج کشیده اش پاسداری و حراست کرد.
همچنین این پیام افزوده است: امروز در آستانه چهلمین سالگرد وقوع آن اتفاق عظیم، آنچه می‌تواند تبلور واقعی مفهوم پیروزی بر دسیسه و توطئه های مختلف باشد، وحدت گروه‌ها و تشکل‌های مختلف در بزرگترین آوردگاه اتحاد ملت ایران بزرگ یعنی راهپیمایی 22 بهمن است.
مجمع مشورتی توسعه استان فارس، در این پیام ضمن دعوت از تمام گروه ها، اقشار مختلف مردم، تشکل‌ها، دانشجویان، دانشگاهیان، نخبگان، کسبه و بازاریان برای حضور در این همایش عظیم ملی، اعلام کرده است: این حضور حماسه آفرین می‌تواند نمایشگر وحدت آحاد ملت سربلند ایران و مصداق پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با خون شهدا باشد.
** انقلاب اسلامی، طلیعه غلبه خون بر شمشیر است
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس نیز در پیامی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر آن امام خمینی (ره) طلیعه غلبه خون بر شمشیر است، گفت: انقلاب سرآغاز دوره ای بود که مردم سرافراز ایران زمین با خروج کشور از سلطه بیگانگان، زمینه را برای آبادی، استقلال، آزادی و استقرار جمهوری اسلامی در سرزمینی با مردان و زنان ایثارگر و آزاده، فراهم ساختند.
حیدر علی کامیاب کلانتری اضافه کرد: در آستانه چهلمین بهار پیروزی، دشمنان خارجی و بداندیشان داخلی با القای برخی توهمات برای از بین بردن امید در میان جامعه، کمر بسته اند.
وی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با دعوت از اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده بزرگ ورزش این استان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن بر این باور است که ملت سرافراز ایران زمین با تکیه بر اصل وحدت، از این آزمون نیز مانند آزمون های 40 سال گذشته سربلند بیرون خواهد آمد.
او اظهار داشت: جامعه ورزش فارس نیز در ساعت 9 صبح یوم الله 22 بهمن با تجمع در ابتدای خیابان مشکین فام شیراز به خیل خروشان مردم قدرشناس می پیوندد تا با حضور خود در این راهپیمایی ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و انقلاب، تبلور آزادگی، سرافرازی و غرور ملت ایران را در میعادگاهی ملی به منصه ظهور گذارد.
پیشتر و در روز هفدهم بهمن ماه، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و همچنین عنایت الله رحیمی استاندار فارس در پیام مشترکی، از مردم این استان برای شرکت پُر شور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
در بخشی از این پیام آمده است: بیاییم با حضور پُرشکوه خود، با شور و نشاط دینی و غیرت و مردانگی انقلابی، صف بندی استکبار غرب، صهیونیسم جنایتکار و نظام سلطه را برهم ریزیم و ولایت مداری و ولایت عهدی خود را به جهانیان نشان دهیم.
در این پیام اضافه شده است: به میدان عمل خواهیم آمد و با مشت های گره کرده، ندای وحدت اسلامی و نابودی دشمنان دین و بشریت را سرخواهیم داد، وعده دیدار ما روز دوشنبه 22 بهمن ماه در جای جای استان و سومین حرم اهل بیت (ع).
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، شانزدهم بهمن 97 اعلام کرد: راهپیمایی 22 بهمن در شیراز از ساعت 9:30 از سه مسیر فرعی و یک مسیر اصلی برگزار خواهد شد.
محمد رضایی بیان داشت: میدان شهدا - میدان امام حسین - چهار راه پانزده خرداد، مسیر شماره یک راهپیمایی است. میدان نمازی - بولوار زند - میدان امام حسین - چهار راه پانزده خرداد، مسیر شماره 2 خواهد بود و مسیر سوم نیز از چهار راه پیروزی آغاز می شود و با گذر از خیابان لطفعلی خان زند به چهار راه پانزده خرداد می رسد.
وی ادامه داد: مسیر اصلی راهپیمایی در شهر شیراز از چهار راه پانزده خرداد به سمت خیابان انقلاب، میدان امام حسین(ع)، بلوار آزادی و میدان آزادی تعیین شده است که حرکت راهپیمایان در این مسیر از ساعت 10 صبح آغاز می شود.
رضایی گفت: در سایر شهرهای استان فارس ساعت 10 صبح، راهپیمایی 22 بهمن آغاز خواهد شد.
ع.پ /6118

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/79546/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

تاثیر اختلال در دستگاه گوارش روی ریزش مو

درمان قارچ ناخن و میخچه پا در طب سنتی

کندوی پول ساز | چطور محصولی مثل عسل را صادر کنیم؟

علت گرانی شدید قیمت پیاز

زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)

راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

قدمت 150 ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده

آغاز رقابت بیش از 36 هزار نفر در فارس در رشته تجربی

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

جاده سیاخ دارنگون نیازمند رسیدگی فوری است

لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

دیگر خط لوله صلح بی‌معناست

بودجه شفاف و مجلس رأس امور

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

خطر از بین رفتن بینایی یک بازداشتی

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

اگر بعد از خوردن بستنی سرفه می‌کنید ممکن است به این بیماری دچار باشید

چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟

عفونت‌های مختلفی که ممکن است در بدن ایجاد شود

پیانو هم قیمت یک آپارتمان شد

سیگنال مثبت به بورس تهران

فارس: حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / 2 تروریست به هلاکت رسید

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم

بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز

جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است

بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم

اجرای بیش از 100 برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

ائتلاف غرب علیه نفت روسی

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید