پیام فارس

آخرين مطالب

با صدور پیام‌هایی توسط شخصیت‌ها، سازمان‌ها و تشکل‌ها انجام شد؛

دعوت از مردم فارس برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن سياسي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - شخصیت ‌ها، مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف در شیراز و فارس با صدور پیام و بیانیه‌هایی، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
به گزارش ایسنا منطقه فارس، شخصیت‌ها، مسئولان، نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مختلف مردم‌نهاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... شهر شیراز و استان فارس با صدور بیانیه‌ها و پیام‌هایی از مردم همیشه در صحنه، برای حضوری پر شور و شعور در راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب اسلامی دعوت کردند.
آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس با صدور پیام مشترکی، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
در این پیام با اشاره به آیه سیزده سوره مبارک الاحقاف، تاکید شده است که؛
امروز دشمنان اسلام، برای از بین بردن اتحاد و همبستگی مسلمین و استقامت ما، تمامی مکر و حیله خود را به‌کار بسته و ایران اسلامی، ام‌القرای جهان اسلام را در محاصره سیاسی، اقتصادی و فرهنگی قرار داده است. بیائید در این پیکار نابرابر با نصب‌العین قرار دادن هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه بر ارزش‌های اسلامی، پیروز این میدان باشیم ان‌شاءالله .
بیائیم با حضور پرشکوه خود، با شور و نشاط دینی و غیرت و مردانگی انقلابی، صف‌بندی استکبار، غرب، صهیونیست جنایتکار و نظام سلطه را بر هم ریزیم و ولایت‌مداری و ولایت عهدی خود را به رخ جهانیان نشان دهیم .
پیام جامعه روحانیت شیراز
جامعه روحانیت شیراز نیز با انتشار پیامی اقشار مختلف مردم را برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد .
در این پیام آمده است؛ " وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا"
دهه فجرآیینه ارزش‌های مقدس اسلام و همچنین روزهای ماندگار و فراموش ناشدنی در صفحه زرین تاریخ ملت عظیم ایران و روز تبلور اراده الهی بر حاکمیت صالحان و مستضعفان بر زمین و تجلی پیروزی حق بر باطل و اوج شکوه و عظمت پیروزی ملتی مسلمان و متکی به آرمان‌های ائمه معصومین(علیهم السلام) به رهبری ابر مرد تاریخ معاصر بزرگ مرجع جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان است که یاد و خاطره حماسه‌سازان آن هرگز از صفحات تاریخ و ذهن مردم ایران و جهان محو و زدوده نخواهد شد .
اینک در چهلمین بهار انقلاب اسلامی عصر جدیدی از دشمنی و توطئه استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران در حال رقم خوردن است. در این شرایط حساس، راهپیمایی حماسی یوم‌الله 22 بهمن تجدید میثاق ملت بزرگ ایران با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و حمایت و همراهی همه جانبه با نظام و انقلاب اسلامی است .
جامعـه روحانیت شیراز در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با گرامیداشت دهه مبارکه فجـر و یاد و خاطـره امام شهیدان و شـهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقـدس و مدافع حرم و تجدید میثاق با رهبری گرانقدر و معظم انقلاب اسلامـی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، از عموم مردم ولایتمدار استان فارس دعوت می‌نماید تا با حضور با شکوه و گسترده خود در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر پیام انسجام، وحدت و همدلی مردم ولایتمدار ایران اسلامی را به گوش جهانیان و به‌خصوص بدخواهان نظام اسلامی برسانند .
پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فارس نیز با صدور بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را برای خلق حماسه حضور و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، دعوت کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و شکل‌گیری نظام مقدس اسلامی و تداوم آن با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) منشأ تحولات عظیم و تاریخ‌ساز در منطقه و جهان شده است، به‌طوری که با گذشت 40 سال از وقوع معجزه قرن، گفتمان پرصلابت انقلاب اسلامی مبتنی بر ولایت، اصول و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) با شاخصه دفاع از مظلوم و ستیز با ظالم در سپهر جهان تبلور پیدا کرده است .
در این بیانیه از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه، علما و روحانیون، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مسئولان استان دعوت شده است تا با حضور آگاهانه، گسترده و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر استان پهناور فارس، ضمن پاسداشت ارزش های والای انقلاب اسلامی و تقدیر و تجلیل از حماسه آفرینی های غیور مردان ایران اسلامی، با آرمان های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده، روح تازه‌ای در کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمیده و بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را بیمه کنند .
پیام سپاه فجر فارس
سپاه فجر استان فارس نیز با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم برای حضوری گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کرده است.
در پیام صادره از سوی سپاه فجر فارس اعلام شده است که با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در یوم الله 22 بهمن برغم توطئه‌ها، فتنه آفرینی‌ها، بحران‌سازی‌ها، دسیسه ‌ ها، نیرنگ ‌ ها، ترفندها و عملیاتی ساختن طرح‌ها و پروژه‌های براندازی جبهه دشمن و پیش‌بینی‌های متوّهمان غربی و ایادی آنان در داخل، جمهوری اسلامی و ملت عظیم الشأن با سربلندی در مصاف راهبردی و تاریخ‌ساز با نظام سلطه و استکبار، روند تکاملی و حرکت به سمت آرمان‌های بلند و تمدن ساز خود را پویاتر و پر فروغ تر از هر مقطع تاریخی تداوم بخشیده اند و به کوری چشمان دشمنان قسم خورده و علی رغم تبلیغات و دروغ پراکنی آنان چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را درک خواهند کرد .
سپاه فجر استان فارس با پاسداشت حماسه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای عرصه امنیت و خدمت در کشور و گرامیداشت یاد و میراث جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهداء، بیعت خود با مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را تجدید کرده و با دعوت از آحاد و اقشار مختلف ایرانیان انقلابی و زمان شناس برای شرکت پرشور، یکپارچه و تماشایی در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن فراتر از هرگونه شعار و تبلیغات رسیدگی به امورمردم را اولویت اول برنامه های کشور دانسته است.
پیام نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری
آیت‌الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری نیز با انتشار پیامی خواستار حضوری دشمن شکن و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شد.
رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرده است که اکنون ملت بزرگ ایران با پشت سر گذاشتن چهل سال تلاش، مقاومت، حماسه و ایثار، مرحله بلوغ، قوام، قوت و اقتدار نظام اسلامی خود را جشن می گیرند .
به گزارش ایسنا منطقه فارس، همزمان با سراسر ایران اسلامی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر استان راس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.
براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در فارس، مسیر اصلی راهپیمایی 22 بهمن در شیراز، چهار راه 15 خرداد، میدان امام حسین(ع)، بلوار آزادی و میدان آزادی تعیین شده است.
در خبر اعلام مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شیراز سه مسیر فرعی نیز برای حضور گسترده مردم اعلام شده است که شامل میدان شهدا، میدان امام حسین(ع)، همچنین میدان نمازی، میدان امام حسین(ع) و چهارراه پیروزی، خیابان لطفعلی خان زند است و این مسیرهای فرعی سه‌گانه نیز به چهارراه 15 خرداد، نقطه تجمع آغاز مراسم، ختم می‌شود.
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/79564/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افت محسوس قیمت سکه امامی؛ عقبگرد دلار به کانال 65 هزار تومانی

فعال سیاسی: بدون تغییر در تیم اقتصادی دولت نباید منتظر بهبود اوضاع بود

خط فقر 150 هزار تومانی در سال 84

(ویدیو) پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی

برگزاری ششمین کنگره شعر ملی خلیج فارس در هندیجان

شرایط ضامن وام بانوان بانک مهر ایران

قطع گاز در برخی نقاط آباده

ابهام در عملکرد نوسازی سینما آزادی

ماجرای هولناک تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر 15 ساله

8 اردیبهشت؛ روز پرگل؛ معطر و تماشایی میمند

روز میمند در اردیبهشت دیدنی است! رویدادی ملی که نیازمند توجه بیشتر به زیرساخت‌هاست

اطلاعیه فراجا درباره برخی برخورد‌های اخیر گشت ارشاد

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

جولان گرانی در کالاهای اساسی؛ حبوبات 30 درصد گران شد

افزایش نرخ سود بین بانکی در هفته پایانی فروردین ماه

روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه

جهان معاصر بیش‌ از همیشه به سعدی و اندیشه‌های عرفانی و اخلاقی او نیاز دارد

اجرای ضوابط مناسب سازی مستلزم همکاری همه دستگاه ها

بزرگداشت سعدی شیراز برگزار شد

نیاز جهان معاصر به شیخ اجل+ فیلم

تصویری دیده نشده از آرامگاه سعدی در اوایل دوره پهلوی

واحد‌های مسکن مهر بدون امکانات تحویل داده نمی‌شود

از جریمه بیش از هزار میلیارد ریالی یک کارخانه قند تا محکومیت قاچاقچی سوخت در فارس

محکومیت یک هزار میلیاردی یک کارخانه قند در فارس

قطع گاز برخی مشترکان در آباده

جامعه ایثارگری از بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظاری جز تکریم ندارند

ایران و اسرائیل در منطقه خاکستری

واکنش نماینده مجلس به ادعای دولت درباره قیمت دلار 100 هزار تومانی

شروع یک انقلاب در درمان طاسی سر

امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر در 9 استان کشور / امدادرسانی در 4 استان ادامه دارد

عکس/ حضور رهبر انقلاب در سعدیه شیراز

ساخت دو تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید استوار

برگزاری اولین همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان با حضور مدیرکل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران

سرمقاله سیاست روز/ ناگزیرهای غرب

دردسرهای بزرگ اصولگرایان

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

تکذیب افزایش مجدد دستمزد کارگران

وعده مقام وزارت نیرو برای رفع مشکلات فنی انتقال برق ایران، آذربایجان و روسیه

ببینید | تصاویر رویایی خلیج فارس از زاویه اتاقک شیشه‌ای ایستگاه فضایی بین‌المللی

محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در فارس

پاسخگویی مدیران شهری شیراز در سامانه ارتباطات مردمی 137

آیین گرامیداشت روز جهانی سعدی در شیراز برگزار شد

از نبرد دریایی ایران با آمریکا چه می‌دانید؟

واگذاری «تیم استقلال» به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قانونی است؟

هشدار فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه

تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر 15 ساله

حفاظت از تخت جمشید با تعیین تکلیف اسناد عرصه و حریم

اولین همایش ملی اسب اصیل دره شوری -زرقان فارس

پیام استاندار فارس در تبریک روز بزرگداشت سعدی

توضیح سفیر ایران در فرانسه درباره حادثه دیروز پاریس