پیام فارس

آخرين مطالب

پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است اجتماعي

پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  بزرگنمايي:

پیام فارس - نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مردم ایران امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند چرا که پرچم عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه نیروی ارتش و نظامیان برافراشته شده است.
به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس اظهار کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در این روز به میدان رژه می‌آیند تا بار دیگر وفاداری خود را به باورهای عمیق و ریشه‌دار دینی، یگانگی خداوند، پیامبری پیامبر اسلام (ص)، قرآن، امامت ائمه معصومین (ع)، ولایت امام زمان (عج) و نیابت رهبر معظم انقلاب از آن حضرت را اعلام کنند.
وی افزود: این اعلام وفاداری از ناحیه ارتش و نظامیان در رده‌ها و درجات مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان، امروز مایه افتخار و عظمت در پیشگاه خداوند است.
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تصریح کرد: مردم ایران امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه نیروی ارتش و نظامیان برافراشته شده است.
آیت‌الله دژکام با اعلام پیام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی که در آب‌های بین المللی، در آسمان جهان و مرزهای ایران از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند، ادامه داد: به عنوان بخشی از نمایندگان مردم قدردان تلاش‌ها و خدمت‌گذاری خالصانه ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.
عملیات وعده صادق، ثمره تدابیر فرماندهی کل قوا بوده است محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در مراسم رژه روز ارتش در شیراز اظهار کرد: این روز به نام ارتش نام‌گذاری شد و با گذشت 45 سال، ارتش قهرمان ما روز به روز قوی‌تر شده است و امروز در حدی است که جهان روی آن حساب می‌کند.
وی افزود: ارتش همواره در هر برهه زمانی همراه مردم، به ویژه اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند بوده است.
استاندار فارس همچنین با اشاره به نقش ارتش در رقم خوردن افتخار بزرگ در عملیات وعده صادق تصریح کرد: ارتش در کنار سپاه قهرمان و وزارت دفاع، کاری کرد که با گذشت چند روز از این عملیات، همچنان دنیای اسلام و کل آزادگان جهان به وجد آمده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق، ثمره تدابیر فرماندهی کل قوا بوده است و این عملیات بزرگ وحدت و یگانگی کشورهایی را که مقابل ظلم و زور ایستاده‌اند، تقویت کرد و روحیه شادی را به قشر جوان تزریق کرد.

پیام فارس

روز ارتش؛ روز تکریم از فداکاری دلاور مردان ارتش است سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این مراسم با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: پیام انقلاب ایران اسلامی به گونه‌ای به جهان مخابره شد که اکنون همه می‌دانند وعده صادق نیروهای مسلح ایران به هر گونه تعدی به منافع، مرزها و امنیت نظام اسلامی، پاسخ طوفانی و یکپارچه خواهد بود.
وی افزود: ارتش بارها در میدان‌های سخت، پاسخ این اعتماد و حمایت را به شایستگی نشان داد که نمونه بارز آن، حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور به همراهی مردم عزیز، سپاه پهلوان و نیروهای مسلح، بسیج مخلص و با تقدیم بیش از 48 هزار شهید گلگون‌کفن و صدها هزار جانباز، آزاده و ایثارگر سرافراز در هشت سال دفاع مقدس بوده است.
فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملیات شکوهمند اخیر در پاسخ قاطع به تجاوز دشمن پلید و غاصب صهیونیستی، ادامه داد: این عملیات با محوریت نیروی هوا فضای سپاه و هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دل دوستان نظام را شاد و دشمنان بشریت را مأیوس کرد.
سرتیپ رضایی خاطرنشان کرد: ارتش با اجرای طرح‌ها و اقدامات متعدد و راه اندازی پایگاه‌های مختلف، از جمله پایگاه‌های راهبردی پهپادی، دستاورد نوین دفاعی در زمین، هوا، دریا، فضا و پیشرفت در عرصه‌های علوم و فناوری، سایه هرگونه تعرض و جسارت دشمنان را از نظام و مردم شریف ایران، برداشته است.
وی تاکید کرد: روز بیست و نهم فروردین روز بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان و تکریم از فداکاری دلاور مردان ارتش است که با ساختار جدید متحرک هجومی، رزمی و واکنش سریع برای انجام وظیفه خطیر دفاع از هزاران کیلومتر مرزهای زمینی در نقاط مختلف و مقابله با تهدیدها در محیط پیرامونی، بخش عمده‌ای از عمر و زندگی خود را هزینه کرده‌اند.

پیام فارس

ارتش؛ بازوی دفاعی پُر توان جمهوری اسلامی ایران است لطف‌الله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز نیز در این مراسم از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پُر توان کشور و حافظ سربلندی نظام اسلامی یاد کرد.
وی با بیان اینکه روز 29 فروردین یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی‌های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است، افزود: نیروی سرافراز و توانمندی که به عنوان دژ مستحکم، بازوی دفاعی پرتوان کشور و حافظ سربلندی نظام اسلامی، همواره حضوری پرصلابت و مقتدرانه در راه دفاع از عزت، اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر تهدیدات دشمنان داشته و در این عرصه دارای کارنامه‌ای سرشار از حماسه آفرینی‌ها، افتخارات و جانفشانی‌هاست.
فرماندار شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: ارتش مقتدر در کنار انجام موفق مأموریت‌های دفاعی و رزمی، در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و یاری‌رسانی به مردم در مشکلات و بحران‌ها نیز پیش‌قدم بوده و مرور عملکرد سال‌های بعد از جنگ آن، بیانگر نقش آفرینی و مشارکت مؤثر این نیرو بوده است.
شیبانی ادامه داد: امروز نیز ارتش کارآمد و مجهز به تجهیزات و علم روز، علاوه بر پایبندی به اهداف راهبردی خود در زمینه حفظ و ارتقای اقتدار، آمادگی و توانایی‌های نظامی و دفاعی و نیل به خودکفایی سازمانی، می‌کوشد تا هم‌دوش با سایر نیروهای مسلح کشور و تحت فرامین فرماندهی معظم کل قوا، بیش از پیش مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلا و سربلندی نظام را هموار کند.
محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز نیز به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی در پیامی، اعلام کرد: بیست‌ونهم فروردین یادآور فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان خلف ایران در ارتش جمهوری اسلامی است.
وی افزود: روز ارتش روزی است که دلاورمردان این مرزوبوم، آرامش و آسایش مردم سرزمین پاک و مقدسمان را در این زمانه‌ای که گرگ صفتان جهانی چنگ و دندان توحش تیز کرده‌اند، با هوشیاری و آمادگی همه‌جانبه به ارمغان آورده‌اند.

پیام فارس

کد خبر 745437

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/807450/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز

برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس و تقدیر از برگزیدگان جشنواره کیش بهشت خانواده

سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 11 اردیبهشت 1403

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

خطر ابتلا به سرطان با خوردن این نوشیدنی‌ها

تصویب جدول اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی

روز کارگر برای کارگران تعطیل است

دبیر کل خانه کارگر: دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد

شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس

شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در 82 کیلو کشتی نمی‌گیرد

ثبت نام 24 هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان

رستوران های هتل چمران شیراز

مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد

روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است

آغاز بارش باران در غرب کشور؛ کم‌تر از 24 ساعت تا ورود سامانه جدید

یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز

شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد

افزایش 104درصدی تولید پتروشیمی شیراز در 1402

باید به سواحل خلیج فارس به صورت یکپارچه نگریست

عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از 2 روز دیگر

رشد 104 درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز

نمایش توانمندی بیش از 2 هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم

موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب 21 مهر اصالت ملی صنایع‌دستی

هویت 8 شهید در استان فارس شناسایی شد

اردکان فرمانداری ویژه شد

مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس

آخرین جزئیات از دوره جدید کالابرگ

رویکرد بنیاد ارائه خدمات موثر و هدفمند به ایثارگران است

آیا حتما مادران بارداری آلرژی را به جنین منتقل می‌کنند؟

بهترین مارک دستگاه حکاکی لیزری

قیمت پیاز کاهشی می‌شود

استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن

چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟ بانک ها سو استفاده می کنند؟

تحویل دادخواست ابطال بخشنامه حقوق کارگران به دیوان عدالت اداری

قالیباف: جداول بودجه از پشت درهای بسته بیرون آمد و در صحن علنی شفاف شد

ورود دیوان عدالت اداری به 3 پرونده شکایت برای ابطال مصوبه دستمزد 1403

موافقت مجلس با اختصاص 10 همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران در بودجه 1403

بودجه شرکت‌های دولتی در بودجه 1403 تصویب شد

رنگ سبز بازار طلا و ارز؛ دلار به کانال 62 هزارتومان وارد شد

از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم

نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

تحریف صهیونیستی نام خلیج فارس + سند

صادرات بیش از 2 میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور

آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر

انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است

کمبود 60 هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ 11 هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم

مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!