پیام فارس

آخرين مطالب

فجرسپاسی شیراز و فرصت های پیش رو برای بازگشت به لیگ برتر سياسي

  بزرگنمايي:

پیام فارس - شیراز-ایرنا- از اردوی فجر شهید سپاسی شیراز، خبرهای خوبی برای فصل آینده لیگ دسته یک به گوش می رسد، این تیم قصد دارد در سال سوم و پایانی برنامه سه ساله اش با قدرت شرکت و پس از 6 سال به لیگ برتر فوتبال صعود کند اما فجری ها باید قدر این فرصت طلایی پیش رو را بدانند.

به گزارش ایرنا اواخر شهریور ماه 98 لیگ دسته یک فصل جدید آغاز خواهد شد و فجریها باید از این فرصت مناسب و زمان کافی بهره ببرند و با تیمی مقتدر برای تحقق برنامه سه ساله خود که یک سال دیگر باقی است، در لیگ شرکت کنند.
دست اندرکاران این باشگاه که در فصل گذشته خیلی دیر تیم را بستند و دیر هم تمرینات را شروع کردند، درس خوبی هم از عدم نتیجه گیری در دور رفت لیگ فصل جاری به دست آوردند و از خواب غفلت بیدار شده و به همین سبب این فرصت حدود چهار ماه را در فصل جدید لیگ دسته یک جدی خواهند گرفت تا جای هیچ بهانه ای برای نتیجه نگرفتن نباشد.
فجریها که پیشینه ای خوب و شهرت سازندگی در فوتبال کشور دارند و توانسته اند ظرف این سال ها، هواداران زیادی را برای خود دست و پا کند، انتشار خبر حضور پُر قدرت این تیم در فصل آینده لیگ، تماشاگران شیرازی را خوشحال کرده تا اینکه امیدوار باشند پس از 6 سال جشن صعود و پیروزی را برپا خواهند کرد.
آن چیزی که بیش از حد تماشاگران فجر شهید سپاسی را که به نام فجر حماسی شهرت دارد در هفته جاری خوشحال کرد همانا خبر تکذیب فروش امتیاز این تیم بود که بر روی شبکه های مجازی مطرح و مدیر عامل این باشگاه سریع آن را تکذیب و موجی از شادی را در دل هواداران این تیم ایجاد کرد.
به نظر می رسد ماندن داوود مهابادی به عنوان سرمربی تیم برای فصل بعد قطعی شده است و حتما این مربی با تجربه می داند که اگر تیم را به موقع و با قدرت نبندد در پایان لیگ کارش گره خواهد خورد و شاید آرزوی 6ساله شیرازی ها برای صعود به لیگ برتر، هفت ساله شود.
آنچه که ظرف سال های گذشته، فجر شهید سپاسی شیراز همواره در آغاز لیگ با آن رو به رو بوده بحران مالی است که مانع صعود به لیگ برتر شده و بی شک مدیرعامل این باشگاه این امر مهم را به خوبی درک کرده و بودجه مناسب را برای صعود به لیگ برتر جذب خواهد کرد.
فجریها برای اینکه در فصل آینده جشن صعود به لیگ برتر بگیرند، افزون بر 100 میلیارد ریال بودجه نیاز دارند تا بتوانند در برابر تیم های متمول که هزینه های هنگفتی برای صعود به لیگ می کنند، مقابله کنند.
تا پایان لیگ دسته یک فصل جاری تنها 2 بازی برای تیم ها باقی مانده و در هفته سی و سوم نیز زردپوشان فجر شهید سپاسی شیراز فردا (سه شنبه) در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر میزبان تیم مس کرمان هستند تا آخرین بازی خانگی خود را در شیراز انجام دهند.
سپس فجری ها دهم اردیبهشت ماه 98 با تیم شهرداری در ماهشهر بازی خواهند کرد و پرونده این تیم در لیگ دسته یک و آن هم با قرار گرفتن در میانه جدول در فصل جاری بسته خواهد شد.
دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و مس کرمان که هیچ شانسی برای صعود ندارند به دور از حساسیت برگزار می شود و آنها به دنبال ارایه یک بازی حثیتی هستند و پیش بینی می شود شاهد یک بازی جذاب از سوی هر 2 تیم باشیم.
هم اینک در جدول رده بندی و تا پایان هفته سی و دوم، تیم مس کرمان با 43 امتیاز در رده ششم جدول است و تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با همین تعداد بازی و با 37 امتیاز، مکان هشتم را به خود اختصاص داده است .
**قشقایی شیراز با کارون خرمشهر بازی دارد
همچنین تیم قشقایی شیراز در هفته سی و سوم، فردا (سوم اردیبهشت) میهمان تیم کارون خرمشهر است که خطر سقوط این تیم را تهدید می کند و همین امر موجب می شود کار برای شاگردان مهدی فروردین سرمربی تیم قشقایی سخت شود .
بازیکنان تیم قشقایی که فصل جاری لیگ را خوب شروع کردند و در یک مقطع در صدر جدول قرار گرفتند اما با حاشیه رفتن این تیم که از بازداشت سرمربی تیم شروع شد، به تدریج زمینه عدم نتیجه گیری برای این تیم فراهم شد و آنها از کورس مدعیان باز ماندند و تنها توانستند خود را در میانه جدول حفظ کنند.
این تیم نیز همانند دیگر همشهریش فجر شهید سپاسی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کندو اگر مسئولان این باشگاه پُر طرفدار بخواهند در لیگ فصل آینده برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کنند، نیاز به پول کلانی دارند.
باید منتظر ماند و دید این تیم که توسط بخش خصوصی اداره می شود و در فصل جاری لیگ از منابع دولتی خوبی هم استفاده کردند، می توانند هزینه تیم را تامین کنند و یا این که باید دو باره انتشار خبر نداشتن پول از سوی مدیرعامل این باشگاه را شاهد باشیم.
تیم قشقایی شیراز هم اینک در جدول رده بندی با 36 امتیاز در رده نهم است و مترصد این هستند تا 2 دیدار دیگر خود را به پایان برسانند و سپس به فکر لیگ فصل آینده باشند.
در جدول رده بندی لیگ دسته یک، هم اینک تیم گل گهر سیرجان با 52 امتیار صدرنشینی خود را تثبیت کرده است، تیم شاهین شهرداری بوشهر با 51 امتیاز و گل ریحان البرز هم با 48 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
در انتهای جدول هم با توجه به اینکه سیاه جامگان مشهد و نفت تهران از دور رقابت ها کنار گذاشته شده اند، تنها یک تیم از میان تیم های خونه به خونه بابل، شهرداری تبریز، کارون خرمشهر و شهرداری ماهشهر به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد تا در فصل آینده لیگ دسته یک با 18تیم برگزار شود.
تیم های اول و دوم جدول هم جواز صعود به لیگ برتر فصل بعد را دریافت خواهند کرد.
تیم های گل گهر سیرجان، شاهین بوشهر و گل ریحان البرز، شانس زیادی برای کسب 2سهمیه لیگ برتر دارند و باید منتظر ماند در پایان این دیدارها که دهم اردیبهشت ماه 98 برگزار می شود، کدام یک از این سه تیم، جشن صعود به لیگ برتر فوتبال را برگزار خواهند کرد.
7368 /6118

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/95664/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات 2 کودک

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با 8 مصدوم

حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود

توزیع 203 تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

دارندگان کارت سوخت بخوانند

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد 38 بنای تاریخی را احداث کرده است

اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت

ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر

برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

گنجینه‌های ارزشمند ادب فارسی به جوانان شناسانده شوند

بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود

مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود

استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

بارش های رگباری برای برخی مناطق فارس

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

خبر مهم هواشناسی استان فارس

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب

گرانی در اولین فایل‌های مسکن 1403

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید

غیبت ایران در بازار 75 میلیارد دلاری بنگلادش

عملیات «وعده صادق» مصداق بارز "تُرهبون به عدوالله وعدوکم" است

مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

مردم فارس در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت

دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود

بایدن در آستانه شکست؟

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

ورود سامانه بارشی جدید به فارس

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 10 هزار سیل زده در 5 روز

شمار شهدای غزه از مرز34هزار شهید فراتر رفت

جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است

جانمایی پرنده‌فروشان در فاز 2 بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت

سامانه بارشی وارد فارس می‌شود؛ آغاز روند تدریجی دما از امروز

پیام تسلیت مدیرکل بنیادآذربایجان غربی در پی درگذشت همکار خادم الشهدا حجت الاسلام «مصطفی حاجی حسینلو»

رئیس دومین بانک بزرگ روسیه: سوئیفت باید از بین برود

پیش بینی تولید 13.5 میلیون تن گندم در سال جاری

احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است

راهپیمایی مردم شیراز در حمایت از عملیات مقتدرانه سپاه + فیلم و تصاویر

حمایت نمازگزاران اهل سنت شهر اسدیه شهرستان دارالتقریب درمیان از عملیات تنبیهی وعده صادق

امام جمعه شیراز: اسرائیل دست از پا خطا کند، آن‌ها را سر جای خواهیم نشاند