سرپرست شرکت مخابرات استان فارس:
کال سنتر فارس مقام اول پاسخگویی را در کشور کسب کرد
پنجشنبه 3 خرداد 1397 - 13:11:00
|
|
فارس آنلاین - سرپرست شرکت مخابرات استان فارس گفت: کال سنتر استان فارس که پاسخگویی به تماسهای مشترکان 4 استان را عهدهدار است، برای دومین سال پیاپی به لحاظ کیفیت خدمات مقام اول کشور را کسب کرد. به گزارش ایسنا منطقهی فارس، فرشید ایزدی پنجشنبه سوم خرداد در جمع خبرنگاران گفت: در سالهای گذشته کال سنتر (9990) در فارس فعال بود اما کیفیت مناسبی در پاسخگویی نداشت؛ بهطوریکه همواره فارس جزو ضعیفترین استانهای کشور دستهبندی میشد. ایزدی خاطرنشان کرد: بعد از واگذاری خدمات به شرکت فرس، طی دو سال گذشته به لحاظ کیفیت پاسخگویی موفق به کسب مقام اول شده است. او با بیان اینکه پاسخگویی به تماسهای تمام مشترکان همراه اول در استانهای فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان، از طریق کالسنتر مستقر در شیراز انجام میشود، گفت: تماسهای تمام مشترکان همراه اول در خصوص آنتندهی، سرویسهای مختلف، تعرفه، بستههای مختلف و مسائل فنی، توسط این مرکز پاسخ داده میشود. ایزدی گفت: روزانه بین 10 تا 12 هزار تماس با کالسنتر فارس برقرار میشود و خوشبختانه تعداد تماسهای موفق طی 2 سال گذشته از 70 درصد به 95 درصد افزایش یافته است. سرپرست مخابرات فارس اضافه کرد: تماس موفق، به تماسی اطلاق میشود که ضمن برقراری ارتباط، پاسخگویی مناسبی را به همراه داشته باشد؛ افزایش تعداد تماسهای موفق موجب بالا رفتن درآمد شرکت مخابرات شده است زیرا همراه اول بابت تماسهای موفق به مخابرات هزینه پرداخت میکند. ایزدی کالسنتر را یک فعالیت کاملا تخصصی و بسیار دشوار توصیف و تصریح کرد: در این مراکز با توجه به ارزیابیهای دقیق انجام شده، باید حتما مشترک به پاسخ قانعکنندهای برسد تا تماس او یک تماس موفق دستهبندی شود. او گفت: همین دشواری کار باعث شده است که برخی استانها حاضر به راهاندازی کالسنتر نباشند و برخی نیز به دلیل پایین بودن کیفیت، امکان وجود این مرکز را از دست بدهند. ایزدی تصریح کرد: شرکت فرس به عنوان پیمانکار کالسنتر، عملکرد موفقی داشته و علاوه بر حجم سرمایهگذاری مناسب و تعداد اشتغال قابل توجه، زمینهی ارتقاء کیفیت کار و جایگاه استان فارس نیز شده است. انتهای پیام
http://www.Fars-Online.ir/fa/News/26841/کال-سنتر-فارس-مقام-اول-پاسخگویی-را-در-کشور-کسب-کرد
|