پیام فارس
استاندار فارس در حاشیه بازدید از خطوط قطار شهری شیراز:
برای توسعه و پیشرفت راهی جز استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی نداریم/ تکمیل نهایی 6 خط قطار شهری نیازمند 10 هزار میلیارد تومان اعتبار است
يکشنبه 23 مهر 1396 - 8:19:37 PM
استانداری فارس
فارس آنلاین - به گزارش اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، مهندس اسماعیل تبادار که در حاشیه بازدید از خطوط قطار شهری شیراز سخن می گفت، با اشاره به این كه تاكنون دو هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در پروژه قطار شهری شیراز هزینه شده است، گفت: برای اتمام این پروژه مهم حدود 10 هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است كه باید با تامین منابع اعتباری در مدت زمان مناسب به بهره برداری برسد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاكید بر فراهم نمودن تسهیلات برای بخش خصوصی و تکریم آن ها و واگذاری کارها به آن ها بر اساس دیدگاه های كارشناسی، تصریح كرد: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت راهی جز استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در کنار اعتبارات دولتی نداریم.
وی سازماندهی حمل و نقل درون شهری به ویژه مترو در کلان شهر شیراز که نقش آفرینی در بحث ترافیکی دارد را یکی از ضرورت های اساسی برشمرد گفت: تکمیل و توسعه قطار شهری یکی از اولویت های مهم مدیریت ارشد استان است که هر همکاری بر اساس نظام تحلیل هزینه-فایده به صورت کارشناسی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی كارهای بزرگ معمولا به صورت جمعی و با همكاری نهاهای مختلف صورت می گیرد، اظهارداشت: بر اساس اولویتی كه قطار شهری برای مدیریت ارشد استان دارد همه نوع همكاری را بر اساس نظام تحلیل هزینه-فایده به صورت كارشناسی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
مهندس تبادار با بیان این كه همه مسائل مرتبط با قطار شهری باید مورد توجه قرار گیرد تا خطاها در اجرا به حداقل رسیده فضای پرنشاطی در ایستگاه ها فراهم گردد، افزود: با وجود كمبود اعتبارات، باید تلاش شود با همین تنگناها، این پروژه پیشرفت مناسبی داشته باشد.
وی خوستار بازدید اساتید دانشگاه و صاحبنظران از مراحل ساخت پروژه قطار شهری شیراز به منظور آشنایی آنان با پیچیدگی و بزرگی این پروژه شد و گفت: با توجه به این كه پروژه قطار شهری شیراز در رفاه مردم و كاهش ترافیك شهری تاثیر زیادی دارد در دستور كار مدیریت ارشد استان فارس قرار خواهد داشت.
گفتنی است استاندار فارس علاوه بر خط یك قطار شهری، از مراحل ساخت و تكمیل خط دو قطار شهری شیراز نیز بازدید و در گفتگو با مدیران و مهندسان این پروژه به بررسی پیشرفت ها و مسائل پیش روی آن پرداخت.
.pagination a:hover { background-color:#EBE41C; } .qqq { /* -webkit-box-shadow: 0px 0px 5px 1px rgba(100,100,100,0.1);-moz-box-shadow: 0px 0px 5px 1px rgba(100,100,100,0.1);box-shadow: 0px 0px 5px 1px rgba(100,100,100,0.1);*/ } .BBardiya {font-family:BBardiya, tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif;font-weight:bold;} .pagination { font-size: 80%; } .pagination span { display: block; float: left; padding: 0.3em 0.5em; margin-right: 5px; margin-bottom: 5px;}.pagination a { display: block; float: left; padding: 0.3em 0.5em; margin-right: 5px; margin-bottom: 5px;}.pagination a { text-decoration: none; border: solid 1px #AAE; color: #15B; -webkit-border-radius: 4px;-moz-border-radius: 4px;border-radius: 4px;box-shadow: 1px 1px 1px #888888;}

http://www.Fars-Online.ir/fa/News/7623/برای-توسعه-و-پیشرفت-راهی-جز-استفاده-از-ظرفیت-های-بخش-خصوصی-نداریم--تکمیل-نهایی-6-خط-قطار-شهری-نیازمند-10-هزار-میلیارد-تومان-اعتبار-است
بستن   چاپ