پیام فارس
زمان برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد
پنجشنبه 21 دی 1402 - 2:40:43 PM
پیام فارس - تقویم برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد و پیش ثبت‌نام رسانه‌ها در این رویداد از بیست‌وجهارم دی آغاز و نمایشگاه از بیست‌وسوم بهمن در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره رسانه‌های ایران، پیش ثبت نام رسانه‌ها برای واگذاری غرفه در محل برگزاری نمایشگاه امسال از صبح 24 دی ماه از طریق وبسایت https://pressexpo. ir/ آغاز خواهد شد. ستاد اجرایی بیست و چهارمین جشنواره رسانه‌های ایران با انتشار این خبر اعلام کرده است: نمایشگاه امسال در محل مصلای تهران برگزار خواهد شد. در این اطلاعیه با اشاره به وقفه 6 ساله در برگزاری نمایشگاه و تلاش بی وقفه برای برگزاری مجدد نمایشگاه رسانه‌ها تاکید شده: «امسال در حالی نمایشگاه از بیست‌وسوم بهمن تا بیست‌وهشتم بهمن برگزار خواهد شد که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه‌های نوین، انسان-رسانه‌ها و سامانه‌های خبری (اپلیکیشن‌ها و سکوهای خبری) خواهد بود. مرحله پیش ثبت نام برای همه رسانه‌ها آزاد است. کانال‌ها و صفحات مجازی، رسانه‌های برخط، نمایندگی رسانه‌های خارجی و روابط عمومی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات، می‌توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کنند. کد خبر 719201

تقویم برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران قطعی شد و پیش ثبت‌نام رسانه‌ها در این رویداد از بیست‌وجهارم دی آغاز و نمایشگاه از بیست‌وسوم بهمن در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره رسانه‌های ایران، پیش ثبت نام رسانه‌ها برای واگذاری غرفه در محل برگزاری نمایشگاه امسال از صبح 24 دی ماه از طریق وبسایت https://pressexpo.
ir/ آغاز خواهد شد.
ستاد اجرایی بیست و چهارمین جشنواره رسانه‌های ایران با انتشار این خبر اعلام کرده است: نمایشگاه امسال در محل مصلای تهران برگزار خواهد شد.
در این اطلاعیه با اشاره به وقفه 6 ساله در برگزاری نمایشگاه و تلاش بی وقفه برای برگزاری مجدد نمایشگاه رسانه‌ها تاکید شده: «امسال در حالی نمایشگاه از بیست‌وسوم بهمن تا بیست‌وهشتم بهمن برگزار خواهد شد که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه‌های نوین، انسان-رسانه‌ها و سامانه‌های خبری (اپلیکیشن‌ها و سکوهای خبری) خواهد بود.
مرحله پیش ثبت نام برای همه رسانه‌ها آزاد است. کانال‌ها و صفحات مجازی، رسانه‌های برخط، نمایندگی رسانه‌های خارجی و روابط عمومی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات، می‌توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران شرکت کنند.
کد خبر 719201

http://www.Fars-Online.ir/fa/News/778625/زمان-برگزاری-بیست‌وچهارمین-نمایشگاه-رسانه‌های-ایران-قطعی-شد
بستن   چاپ