پیام فارس

آخرين مطالب

دعوت شخصیت‌ها و نهادهای فارس از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن سياسي

  بزرگنمايي:

فارس آنلاین - در آستانه برگزاری سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نهادها و سازمان های مختلف با صدور بیانیه و پیام‌هایی از مردم فارس برای حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند .
به گزارش ایسنا منطقه‌ی فارس، مسئولان، شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... سازمان‌ها و نهادهای دولتی، خصوصی و سمن‌ها و تشکل‌های صنفی نمایندگان مجلس و شورای شهر و ... هر کدام با صدور بیانیه‌ها و پیام‌های مشترک یا جداگانه‌ای از مردم همیشه در صحنه‌ی استان فارس و شهر شیراز برای حضوری گسترده‌تر از همیشه در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کردند.
بزرگترین حامیان نظام اسلامی ایران ملت است
استاندار فارس در آستانه‌ی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیامی ضمن تبریک این روز، تاکید کرد که بزرگترین حامیان انقلاب و نظام اسلامی ایران ملت است.
اسماعیل تبادار در پیام خود حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را تجلی مردم بودن این انقلاب و بیانگر وفاداری پایدار ملت به نظام اسلامی و آرمان‌های این نظام دانست،
در این پیام آمده است؛
"انقلابی كه از بطن توده های مردم شكل گرفت و با رهبری معمار كبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) برای برانداختن ظلم و حاكمیت عدالت و دین برپا شد.
خون های پاكی كه تاكنون برای حفظ و استمرار این انقلاب نثار شده است گواه پشتوانه مردمی و ایمانی این نهضت عظیم بوده است و امروز نیز در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، باید اذعان كرد بزرگ ترین حامیان انقلاب اسلامی ملت سرافراز ایران و مستضعفان جهان بوده اند.
اینجانب با تبریك این روزهای خجسته و سرور آفرین، از همه آحاد مردم شریف و بزرگوار استان فارس دعوت می كنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی 22 بهمن كه بیانگر وفاداری پایدار آنها به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به امام راحل(ره)، شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است، تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی را همچون همیشه ناامید و ناكام بگذارند."
راهپیمایی 22 بهمن تبعیت از ولایت و حمایت از مسئولان نظام است
تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(علیه السلام)، نیز در پیامی از آحاد مردم ولایتمدار برای شرکت در این راهپیمایی باشکوه دعوت کرد.
آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب یکی ار اهداف اصلی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را زنده نگه داشتن این روز بزرگ دانست.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری هدف دیگر از حضور در این راهپیمایی را شکرگزاری به درگاه خداوند متعال دانست و تاکید کرد که در این روز، سرنوشت ملت با شرافت و ایثارگر ایران، رقم خورد و این روز خجسته از این رو بسیار با اهمیت است.
انقلاب اسلامی موجب دستیابی ملت ایران به هویت اسلامی خود شد
آیت‌الله علی‌اكبر كلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی اقشار مختلف مردم را جهت حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت كرد.
در این پیام آمده است:‌
"نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشت انقلاب بی بدیلی که نور امید را در دل‌های مسلمانان و مستضعفان جهان روشن کرد و ارز‌ش‌های الهی و تعالیم نورانی اسلام را در جهان کفر زده و دنیای تاریک مادیّت احیا نمود.
غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی در چنین ایامی، با لبیک گفتن به ندای نائب امام زمانشان، عزت و استقلال و اقتدار کشورشان را رقم زدند و استعمارگران و چپاولگران ستمکار را مجبور به هزیمت از این مرز و بوم کردند.
این انقلاب عظیم موجب شد ملت استبداد زده ایران، به هویت اسلامی خود دست یابد و عظمت و شکوه خود را به رخ جهانیان کشد و این واقعیت بزرگ را به جهانیان اعلام کند که می‌توان بدون وابستگی به شرق و غرب نیز در مسیر رشد و بالندگی گام نهاد و علیرغم همه تهدیدها و تحریم ها، راه سعادت و کمال را پیمود."
حضور در راهپیمایی 22 بهمن خدعه های دشمنان را خنثی می کند
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس نیز ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب گفت: حضور باشکوه آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22بهمن موجی از امید را در جامعه به وجود می‌آورد.
در پیام این شورا تاکید شده است که: حضورگسترده مردم، موجب نا امیدی دشمنان انقلاب می‌شود و اعلام برائت از دشمنان نظام است که آمریکا، صهیونیسم‌ و همچنین برخی از سردمداران کشورهای عربی در راس آن ‌هستند.
در بخشی از این پیام آمده است: حضور در این راهپیمایی برای خنثی کردن این خدعه‌ها بسیار اهمیت دارد و مردم با گرایش‌ها، سلایق و عقاید مختلف همان پاسخی را که ابتدای انقلاب به سردمداران استکبار داده شد، با محوریت وحدت و همبستگی اعلام می‌کنند.
روابط عمومی دانشگاه شیراز نیز به همین مناسبت بیانیه ای منتشر کرده که در آن آمده است: تقارن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه و مزین شدن طلیعه آن به نام حضرت صدیقه طاهره (س) بستری مناسب برای ارایه پیام معنوی انقلاب اسلامی و بیان سلحشوری ها، دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادیخواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی به جهانیان است .
این بیانیه افزوده است: بیست و دوم بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود، مردم غیور ایران اسلامی در طلیعه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، باصلابت، در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی از هیچ ایثار و گذشتی دریغ نمی‌ورزندو باتفکری روشن واراده‌ای پولادین، به میثاق خود با آرمان‌های والای نظام اسلامی پایبند و استوارند .
در ادامه این بیانیه عنوان شده است: بی تردید دانشگاهیان دانشگاه شیراز همگام با گروه‌های مختلف مردم ایران، امسال نیز همانند سال های گذشته، حضوری پرشور و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، خواهند داشت .
سازمان بسیج رسانه استان فارس نیز با انتشار بیانیه‌ای حضور حداکثری اهالی رسانه را در رویداد مهم و سرنوشت‌ساز 22 بهمن، مورد تاکید قرار داد.
در بیانیه‌ی این سازمان آمده است: انقلاب ما انقلابی بود که با ریختن خون هزاران مجاهد به ثمر نشست و روزنه ای شد برای دیدگان چشم به راه مظلومان و ستمدیدگان عالم،این انقلاب با سرلوحه قرار دادن الگوهای موفق صدر اسلام و کربلا آغاز و انشاءالله با حکومت جهانی منجی عالم بشیریت ،حضرت امام زمان (ع)به پایان خوش سعادت بشر منتهی خواهد شد.
در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه تلاطم های بسیاری را تجربه کرده است ، تمامی اتفاقات و حوادث که ریشه در خباثت دشمنان خارجی و مزدوران فریب خورده داخلی که انسانیت ،آزادی ،دین و شرف را فراموش نموده را با هوشیاری مردم فهیم و ولایت مدار و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب خنثی و همواره در عرصه های مختلف علمی و... در حال پیشرفت و ترقی می باشد.
بسیج سپاه ناحیه‌ی ثارالله شیراز نیز با صدور بیانیه‌ای از حضور گسترده‌ی اقشار و گروه‌های بسیج تحت پوشش این ناحیه در راهپیمایی 22 بهمن امسال خبر داده است.
در بخشی از بیانیه‌ی بسیج سپاه ثارالله شیراز آمده است: "اینک در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی دوران ساز، باعظمت و اقتدار آفرین ایران با انقلاب اسلامی هویتی تازه یافت، ملت متمدن ایران شکوه و مجد گذشته خود را بدست آورد، در اسلام روحی جدید و خونی تازه جریان پیدا کرد.
استمرار اهداف و آرمانهای حضرت امام (ره) در سایه تبعیت جدی از رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، رشد و تعالی همه جانبه را موجب گشته و با فضل الهی متضمن حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.
ملتی که علی رغم توطئه های دشمنان با وحدت و بصیرت، پایه های انقلاب اسلامی را قوام و دوام بخشیده و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نمایشی از ثبات و امنیت در تمام این سالها را خلق کردند.
پاسداران و بسیجیان شیراز همراه قاطبه مردم در راهپیمائی یوم الله بیست و دوم بهمن ماه شرکت کرده و ندای عزت، سربلندی، وحدت، سرخواهند داد."
انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/15278/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد

آغاز فروش اینترنتی دارو از ماه آینده

مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی فعالان اقتصادی به مجوزهای جدید اعلام شد

یک دهه حرف‌های تکراری؛ آیا مواضع فرزین با رئسای سابق بانک مرکزی تفاوتی دارد؟!

جزئیات افزایش حقوق سرایداران مدارس اعلام شد

نجوم و بنای استون‌هنج

پایش صلاحیت حرفه‌ای در شرکت توزیع برق فارس

جنایت دختر 11ساله در مزون خانگی

میراث جهانی روستای میمند پاکسازی شد

کشف 15 فقره سرقت احشام در فارس

تاکید نماینده مردم اردکان بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت

حفاران غیرمجاز در شهرستان زرقان دستگیر شدند

صاعقه زدگی خانم 45 ساله در سپیدان

درگذشت پدر شهیدان والامقام، محمدیان

سالار عقیلی: وظیفه ماست که جوانان را با ادبیات کهن آشتی دهیم+ویدیو

صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ

صاعقه‌زدگی خانم 45 ساله در سپیدان

پیدا شدن پیکر بی جان 2 جوان در این استان

تهران صاحب آرامستان جدید در این دو منطقه می شود

دستگاه های صدرنشین و قعر نشین تبدیل مجوزهای کاغذی را بشناسید

مقام مسئول: 6 دهک جامعه توان خرید خانه را ندارند

آیت‌الله جوادی آملی: بانک‌ها جلوی اختلاس‌ها را بگیرند

رقابت 350 دانش‌آموز و کارمند در مرحله شفاهی مسابقات طرح قدس

واکنش فارس به طرح پلیس درباره حجاب: تذکر رهبری در جهت ترمیم طرح است نه تعطیلی آن

اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هشتم لیگ یک

خبرگزاری فارس شاکی شد؛ تذکر رهبری به طرح حجاب فقط برای ترمیم بود نه تعطیلی آن

عضو مرد رودانی مرگ مغزی شده زندگی بخشید

زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی

خلیج‌ فارس در سواحل بوشهر مواج شد

فارس: محرومیت تعلیقی حسینی اجرا شود

واکنش فارس به طرح پلیس درباره حجاب

جهان معاصر بیش‌ از همیشه به سعدی نیاز دارد + فیلم

نام شاعران کهن و معاصر بر کوچه‌های یک محله در بندرعباس

گفت‌وگوی مهر با دختری که رکورد جهانی یک آمریکایی را شکست

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

ماجرای گروگان گیری دختر 16 ساله در تهران

انتقاد شدید روحانی مشهور از گرانی کمرشکن

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

روز خوش بورس؛ جهش 78 هزار واحدی شاخص

اسنپ تخفیف ویژه مؤسسات نیکوکاری را تمدید کرد

صدور و تمدید 3259 مجوز سرمایه گذاری در سال 1402 در قشم/ 54 طرح جدید اقتصادی به بهره برداری رسید

قاضی زاده هاشمی: بنگاه های اقتصادی بنیاد شهید واگذار می شود

زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شیراز

با بهره‌برداری از باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز فراهم می‌شود

بهمن هاشمی تهیه‌کننده تئاتر شد

جهان معاصر بیش‌ از همیشه به اندیشه‌های عرفانی و اخلاقی سعدی نیاز دارد