پیام فارس

آخرين مطالب

شهردار صدرا:

همکاری نیروی انتظامی با شهرداری صدرا مطلوب است فرهنگي

  بزرگنمايي:

فارس آنلاین - شیراز- شهردار صدرا گفت: نیروی انتظامی تاکنون همکاری بسیار خوبی با شهرداری و شورا داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری صدرا، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و پاسداشت تلاش ها و رشادت های کارکنان نیروی انتظامی، شهردار صدرا به همراه رئیس، نائب رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با حضور در کلانتری شماره بیست و هشت این شهر از خدمات و تلاش های آنان در برقراری امنیت شهروندان تقدیر کردند .
خسرو رزمجویی رئیس شورای اسلامی شهر صدرا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات کارکنان پرتلاش این نیرو در برقراری نظم و امنیت صدرا گفت: نیروهای انتظامی صدرا در برقراری امنیت و کاهش جرایم و کم کردن تعداد پرونده های ارسالی به دادگاه تلاش فراوانی کرده و شاید شهر صدرا یکی از شهرهای استان باشد که کمترین میزان جرم در آن وجود دارد و این نشان از مدیریت درست فرماندهی انتظامی صدرا است.
وی گفت: امیدواریم این روند ادامه دار باشد به همین جهت شورای اسلامی شهر صدرا و شهرداری آمادگی خود را برای همکاری بیش از پیش با نیروی انتظامی اعلام می دارد.
همچنین سروان صادق روئین رئیس کلانتری بیست و هشت صدرا خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی صدرا تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا امنیت مردم صدرا بالاتر برود.
وی افزود: نیروی انتظامی تعداد 140 بند وظیفه انتظامی دارد که ما در حد توان خود برای اجرای تمامی آنها تلاش می کنیم و به اجرای قوانین پایبندیم .
سروان روئین بیان کرد: در این راستا با همکاری شهرداری و شورای شهر و شرکت عمران تلاش می کنیم یک وحدت بین مسئولان شهر ایجاد کنیم تا به اهداف خود که یک شهر امن است دست یابیم، مردم از ما انتظار دارند که مشکلات آنها را برطرف کنیم که حق طبیعی آنهاست و در چارچوب قانون بدون شک مشکلات مردم برطرف می شود و امنیت آنها برقرار می شود.
وی ادامه داد: مردم صدرا یقین داشته باشند که در این شهر هرکس بخواهد قدمی منفی و مجرمانه بردارد به شدت با آن برخورد می شود و اجازه کارشکنی به آنها نخواهیم داد .
همچنین عباس ملک زاده شهردار صدرا ضمن تبریک هفته نیرو انتظامی و تقدیر از کارکنان کلانتری صدرا گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی تاکنون همکاری بسیار خوبی با شهرداری و شورا داشته است و در تمامی مسائل و مشکلات شهر صدرا بخوبی انجام وظیفه کرده است، از این رو شهرداری در چهارچوب قانون از هیچ کمکی به نیروی انتظامی در رفع مشکلات شهر صدرا کوتاهی نخواهد کرد یقیناً حل مشکلات نیازمند همکاری و تعامل در همه بخش‌ها است .
شهرام ملک زاده رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر صدرا هم در این جلسه گفت: نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار شهر است و با وجود این که، بیشترین آسیب های اجتماعی همواره به سمت صدرا بوده اما با حضور به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی مشکل خاصی تا کنون به وجود نیامده است.
ملک زاده عضو شورای اسلامی صدرا افزود: شورای شهر صدرا هم در حد توانش آمادگی همکاری و تعامل کامل را با نیروهای امنیتی و انتظامی دارد، همه ما در یک مسیر فعالیت می کنیم و می خواهیم آرامش را برای شهروندان تحقق بخشیم. در شهر صدرا با وجود جمعیت بالا تنها یک کلانتری وجود دارد که نشان می دهد صدرا شهر جرم خیزی نیست و مدیریت این کلانتری نیز در ایجاد امنیت بی تاثیر نبوده است .

ملک زاده با تأکید بر اینکه هفته نیروی انتظامی متعلق به همه مردم است، ادامه داد: قطعاً قدردانی بسیاری از اقدامات کارکنان فداکار نیروی انتظامی را نمی‌توان با زبان بیان کرد و هفته گرامیداشت ناجا فرصتی برای پاسداشت مقام و جایگاه ویژه کارکنان حافظان امنیت مردم است.
کلانتری شماره 29 صدرا به بهره برداری رسید
همزمان با هفته نیرو انتظامی و با حضور سرهنگ ذوالقدر جانشین فرماندهی انتظامی، حجت السلام پور غلامی فرمانده عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان شیراز، سرهنگ بامشاد فرمانده پلیس پیشگیری استان، سرهنگ القاسی مهر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز، مهندس ملک زاده شهردار صدرا و تعدادی دیگر از مسئولین این شهر کلانتری شماره 29 صدرا به بهره برداری رسید .
ذوالقدر جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در بحث امنیت مقوله اصلی مشارکت مردم، رسانه ها، خانواده ها، دانشگاه ها و تمامی اقشار و نهادهای جامعه است، پس امنیت یک موضوع مشارکتی است و حفظ آن بر عهده نیروی انتظامی است .
ذوالقدر افزود: شهر صدرا در سال های اخیر با رشد جمعیت چشمگیری روبرو بوده است به طوری که درخواست های فراوانی از مردم و برخی نهادها برای ایجاد کلانتری در صدرا به دست ما می رسید که پیگیری های مسئولان خصوصا شهرداری و شورای شهر و کمک های مردمی و دیگر ادارات باعث شد تا کلانتری شماره بیست و نه فاز دو صدرا ساخته شود و امروز به بهره برداری برسد.
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی فارس خاطرنشان کرد: استان فارس از نظر رتبه امنیت در مکان چهارم کشور قرار داشت که خوشبختانه با تلاش های فرماندهی محترم و تمامی کارکنان نیروی انتظامی این رتبه افزایش یافته و به رتبه هشت رسیده ایم که امیدواریم این پیشرفت همچنان ادامه دار باشد .
ذوالقدر بیان کرد: امنیت در شهرستان شیراز هم به سطح خوبی رسیده و در صدرا نیز با تلاش های همکارانمان با وجود گستردگی این شهر، امنیت بالایی برقرار است و شهروندان احساس امنیت و آرامش را به خوبی درک می کنند.

لینک کوتاه:
https://www.payamefars.ir/Fa/News/7364/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سرمقاله خراسان/ بودجه عمرانی در نقش گوشت قربانی!

سرمقاله کیهان/ صد رحمت به توپ میرزا آقاسی!

سرمقاله وطن امروز/ معادله پیروزی

نمایی از سعدیه شیراز به مناسبت روز بزرگداشت سعدی

فرهنگ ایرانی و زبان فارسی به سعدی مدیون است

ضرورت بیداری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمنان

از گلستان من ببر ورقی

تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات 2 کودک

تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با 8 مصدوم

حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود

توزیع 203 تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت

دارندگان کارت سوخت بخوانند

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تعداد 38 بنای تاریخی را احداث کرده است

اوقات شرعی فردا شنبه، یکم اردیبهشت

ضرورت تلاش بیشتر برای شناساندن شاعران و مفاخر

برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی

گنجینه‌های ارزشمند ادب فارسی به جوانان شناسانده شوند

بزرگداشت شیخ اجل ،سعدی شیرازی

پیش بینی بورس هفته اول اردیبهشت 1403

مرزبندی استان‌های کشور در بازار مسکن

سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود

مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود

استاندار فارس: سعدی، زبان هویت انسان مسلمان ایرانی است

بارش های رگباری برای برخی مناطق فارس

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

خبر مهم هواشناسی استان فارس

فایننشال‌تایمز: پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد

تهدید داخلی معادن بیشتر است یا خارجی؟

پیش‌بینی قیمت دلار 1 اردیبهشت 1403

میمند میزبان جشنواره گل و گلاب

گرانی در اولین فایل‌های مسکن 1403

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید

غیبت ایران در بازار 75 میلیارد دلاری بنگلادش

عملیات «وعده صادق» مصداق بارز "تُرهبون به عدوالله وعدوکم" است

مُهر تائید فرمانده هوافضای سپاه بر نظرات تحلیلگر ایرانی

عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی

مردم فارس در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی کردند

اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت

دوسالانه خوشنویسی شیراز برگزار می‌شود

بایدن در آستانه شکست؟

چاپ ایران‌چک 500 هزار تومانی واقعیت دارد؟

ورود سامانه بارشی جدید به فارس

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 10 هزار سیل زده در 5 روز

شمار شهدای غزه از مرز34هزار شهید فراتر رفت

جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود

عزم ستاد مبارزه با قاچاق کالا برای ساماندهی قاچاق ته‌لنجی

تصاویر راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از عملیات وعده صادق در سراسر کشور

بیشتر سخنان سعدی از قرآن و حکمت اصیل انسانی سرچشمه گرفته است

جانمایی پرنده‌فروشان در فاز 2 بازار پرندگان خلیج فارس/ انتقال واحد‌های پرنده‌فروشی تا نیمه اردیبهشت

سامانه بارشی وارد فارس می‌شود؛ آغاز روند تدریجی دما از امروز