پیام فارس
الو 137؟ / ثبت بیش از 3000 تماس با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شیراز
دوشنبه 7 فروردين 1402 - 17:48:04
پیام فارس - به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضا جاویدی با بیان این موضوع گفت: در بدو ورود مسافران به شهر شیراز، جهت دریافت خدمات از سامانه 137 شهردای شیراز پیامکی به تلفن همراه آن‌ها ارسال می‌شود.
وی افزود: مسافران نوروزی پس از تماس با سامانه 137، در صورت نیاز به هرگونه مسیریابی در شهر شیراز، موقعیت‌های مکانی و نشانی دقیق محل مورد نظر از طریق پیام کوتاه برای فرد تماس گیرنده به صورت کاملا رایگان ارسال می‌شود.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان

پیام فارس

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه آدرس‌دهی سامانه 137 بر بستر نقشه هوشمند کلان شهر شیراز صورت می‌گیرد، اظهار کرد: بیش از 30 لایه اطلاعات مورد نیاز مسافران شامل جدول اماکن تاریخی، گردشگری، اقامتی، پارکینگ‌ها، بازارها، مراکز درمانی و اصناف مختلف در این نقشه بارگذاری شده است.
جاویدی بیان کرد: به کمک این نقشه هوشمند که به صورت برخط به مرکز کنترل ترافیک شهر شیراز متصل است، علاوه بر مسیریابی، آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌ها در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

پیام فارس

رئیس اداره اطلاع‌یابی و ارتباطات مردمی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز نیز گفت: کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز در طول سال به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی تماس‌های شهروندان در خصوص درخواست‌ها و شکایات، راهنمایی و پیشنهاد‌های مرتبط با حوزه‌های مختلف شهری هستند.
سیده الهام حسینی افزود: پس از تماس شهروندان و ثبت درخواست در سامانه، بلافاصله موضوع بر اساس حوزه مرتبط در شهرداری ارسال و توسط کارشناسان بررسی می‌شود.
وی بیان کرد: در تعطیلات نوروز بخش عمده خدمات سامانه 137 بر هدایت و اسکان مسافران نوروزی متمرکز است.
رئیس اداره اطلاع‌یابی و ارتباطات مردمی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در پایان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از 3 هزار تماس با سامانه 137 ثبت شده است که حدود 50 درصد آن‌ها در خصوص هدایت و اسکان مسافران نوروزی بوده است.
پایان پیام/

http://www.Fars-Online.ir/fa/News/513354/الو-137؟---ثبت-بیش-از-3000-تماس-با-سامانه-ارتباطات-مردمی-شهرداری-شیراز
بستن   چاپ